@Misterylady en @ Suzan : het is een behoorlijk agressieve vorm die vaak heel laat ontdekt wordt.
Morgen heb ik een vervelend onderzoek en daarvoor ga ik onder narcose. Dan weten ze hoe groot dat nasty ding is. Verder krijg ik nog binnen een week een CT scan. Daarmee gaan ze dan zoeken naar uitzaaiing als ik het goed begrepen heb.
Volgende week woensdag heb ik een heel belangrijk gesprek. Dan hoor ik precies hoe erg het is (hoop ook wel wat dingen eerder te horen).
Meest waarschijnlijke is: chemo en/of bestraling, dan operatie, daarna weer chemo en/of bestraling
Weet niet zo goed of ik contact wil met mensen die ook kanker op jonge leeftijd hebben gehad.
Als het hele positieve mensen zijn die ook nog eens (bijna) genezen zijn misschien wel haha..
.
@quartel : inderdaad.. ik ben pas begin 30.. (niet letterlijk 30 meer overigens
). Deze vorm komt normaal voor bij 50-70 jarigen die veel gerookt en gedronken hebben. Beide doe ik niet eens!!!
@Kelszz_ : Inderdaad.. het is ECHT een toppertje. Ze is gek op mijn paard, besteed super veel tijd aan hem, we kunnen het erg goed met elkaar vinden (gaan ook vaak samen naar mijn paard) en wil altijd extra gaan als dit nodig is. Als ik haar met mijn paard bezig zie (hij is nogal groot, zij nogal klein en ze zou volgens sommigen niet de meest logische verzorgster zijn voor dit type sportpaard) zie ik ook gewoon dat mijn paard zich fijn voelt bij haar. Hij heeft zegmaar haar EN mij. Volgens mij is hij daar wel happy mee hihi..
@ Lente: De regio waar mijn paard staat is de omgeving van Haarlem, Amsterdam, Amstelveen, Schiphol. Beetje dat gebied. Dat wil niet zeggen dat ik hier zelf precies woon overigens..
Indien zich inderdaad een super fijne recreatieve bijrijdster zich zou aanmelden of iemand die een tijdje wil komen helpen met longeren/mesten dan zou dat inderdaad heel erg welkom zijn. Met 1 vaste dag per week of 2 dagen zou ik heeel erg geholpen zijn. Mijn paard is groot, een knuffel en zet geen pas verkeerd in de bak. Hij is alleen niet geschikt voor de echte beginner want houdt wel van lopen en is geen dooie.
Info te verkrijgen per pb
@ Roosch: Dank voor je fijne aanbod! Kun je mij een pb sturen voor de zekerheid? Voorlopig kan ik echter gewoon reageren verwacht ik.
@ gohya: Ga ZEKER vechten! Heb nog een heel leven tegemoed hoop ik!!!
@ natascha44: jeetje wat heftig zeg... nee, de operatie staat nog niet gepland.
@ lifaya: had wel wat klachten in mijn buik en moeheid, maar ik dacht dus dat dat aan mijn darmen lag....
Hoop inderdaad dat ik snel weer kan paard-hobbelen!
Aan de anderen: super bedankt voor jullie lieve woorden. Lees alles, maar op iedereen reageren lukt gewoonweg niet... sorry!!