HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:19

Jeetje, dat is even een klap! Heel erg veel sterkte toegewenst in deze tijd!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:19

Wat een klap moet dat zijn als je zoiets te horen krijgt.

Helaas kan ik, hoe graag ik ook zou willen, vanaf hier niet meer voor je betekenen dan je heel veel sterkte te wensen en hopelijk kun je de kracht vinden die je nodig hebt.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:20

Wat fijn dat je zn geweldige verzorgster hebt...
Nogmaals heel veel sterkte

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:20

Ook ik wil je veel sterkte wensen en kracht.Ik weet niet in welk stadium je zit?
Ga ervoor meid,vecht er tegen! Geef je niet zomaar gewonnen.

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:21

Ik wil je ook heel veel sterkte toewensen!!
Weet je al wanneer de operatie gepland staat?

Op dit moment vechten 2 vriendinnen van mij keihard tegen borstkanker.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:22

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg.. Ook van mij uit heel veel sterkte en kracht gewenst om te vechten..

lovehorses7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:23

Jeetje... Vreselijk! Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:23

jeetje... wat afschuwelijk zeg! Had je voor de afgelopen weken nergens last van? ook geen maagzuur en dergelijke? Ik hoop dat de chemo bij je aanslaat en je straks weer vrolijk weghobbelt op je paard Y;(

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:24

Ik wens je enorm veel sterkte!!!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:24

Jeetje wordt er stil van ..... heel veel sterkte gewenst :(:)

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:25

Hier bestaan geen zinnige woorden voor.. heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Hoewel kanker een enge ziekte is, worden steeds meer mensen er van genezen. Probeer positief te blijven! Veel sterkte, kracht en wijsheid toegewenst!! :(:)

ThreeFingers

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:27

Heel, heel veel sterkte...........

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:27

Heel veel sterkte toegewenst en laat je niet kisten!

Dikke knuffel!

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:29

Ik krijg er kippelvel van..

Heel veel sterkte en succes de aankomende tijd..

Ik ga voor je duimen..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:30

Vreselijk nieuws om te krijgen, heel veel sterkte :(:)

Als ik 1 ding de afgelopen paar jaar wel heb geleerd is dat kanker 'leeftijdloos' is. Op dit moment hebben 3 personen in mijn directe omgeving kanker waarvan 2 onder de 20 zijn en 1 nog geen 50 :\ Vreselijk..

gupje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:31

geen woorden voor.

Ondanks de pijn en angst hoop ik dat je positief blijft en weet dat wij (vele bokkers) aan je denken!!
Heel veel sterkte en succes de aankomende tijd!

Dikke knuffel

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 11:35

@Misterylady en @ Suzan : het is een behoorlijk agressieve vorm die vaak heel laat ontdekt wordt.
Morgen heb ik een vervelend onderzoek en daarvoor ga ik onder narcose. Dan weten ze hoe groot dat nasty ding is. Verder krijg ik nog binnen een week een CT scan. Daarmee gaan ze dan zoeken naar uitzaaiing als ik het goed begrepen heb.
Volgende week woensdag heb ik een heel belangrijk gesprek. Dan hoor ik precies hoe erg het is (hoop ook wel wat dingen eerder te horen).
Meest waarschijnlijke is: chemo en/of bestraling, dan operatie, daarna weer chemo en/of bestraling
Weet niet zo goed of ik contact wil met mensen die ook kanker op jonge leeftijd hebben gehad.
Als het hele positieve mensen zijn die ook nog eens (bijna) genezen zijn misschien wel haha.. :j .

@quartel : inderdaad.. ik ben pas begin 30.. (niet letterlijk 30 meer overigens ;-)). Deze vorm komt normaal voor bij 50-70 jarigen die veel gerookt en gedronken hebben. Beide doe ik niet eens!!!

@Kelszz_ : Inderdaad.. het is ECHT een toppertje. Ze is gek op mijn paard, besteed super veel tijd aan hem, we kunnen het erg goed met elkaar vinden (gaan ook vaak samen naar mijn paard) en wil altijd extra gaan als dit nodig is. Als ik haar met mijn paard bezig zie (hij is nogal groot, zij nogal klein en ze zou volgens sommigen niet de meest logische verzorgster zijn voor dit type sportpaard) zie ik ook gewoon dat mijn paard zich fijn voelt bij haar. Hij heeft zegmaar haar EN mij. Volgens mij is hij daar wel happy mee hihi..

@ Lente: De regio waar mijn paard staat is de omgeving van Haarlem, Amsterdam, Amstelveen, Schiphol. Beetje dat gebied. Dat wil niet zeggen dat ik hier zelf precies woon overigens..
Indien zich inderdaad een super fijne recreatieve bijrijdster zich zou aanmelden of iemand die een tijdje wil komen helpen met longeren/mesten dan zou dat inderdaad heel erg welkom zijn. Met 1 vaste dag per week of 2 dagen zou ik heeel erg geholpen zijn. Mijn paard is groot, een knuffel en zet geen pas verkeerd in de bak. Hij is alleen niet geschikt voor de echte beginner want houdt wel van lopen en is geen dooie.
Info te verkrijgen per pb

@ Roosch: Dank voor je fijne aanbod! Kun je mij een pb sturen voor de zekerheid? Voorlopig kan ik echter gewoon reageren verwacht ik.

@ gohya: Ga ZEKER vechten! Heb nog een heel leven tegemoed hoop ik!!!

@ natascha44: jeetje wat heftig zeg... nee, de operatie staat nog niet gepland.

@ lifaya: had wel wat klachten in mijn buik en moeheid, maar ik dacht dus dat dat aan mijn darmen lag....
Hoop inderdaad dat ik snel weer kan paard-hobbelen!

Aan de anderen: super bedankt voor jullie lieve woorden. Lees alles, maar op iedereen reageren lukt gewoonweg niet... sorry!!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:35

Vreselijk, dat in zo'n korte tijd ineens je hele leven op zijn kop kan staan. Plus dat natuurlijk het verdriet wat je wellicht eindelijk een plekje hebt kunnen geven van mensen die je door deze rotziekte hebt moeten verliezen in alle hevigheid weer naar boven kan komen.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:36

Vreselijk nieuws! Ik hoop dat je de kracht hebt om er tegen te vechten.

Mag ik je vragen waarom je een schaduw account hebt . Ik kan me voorstellen dat je alle steun (niet anoniem) kan gebruiken, maar kan me ook voorstellen dat je het , nu je het nog maar zo kort weet, het nog even niet in de openbaarheid wil hebben. ik vroeg het me alleen af wat je reden hiervoor is

heel veel sterkte!

Horse_lover9

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 11:41

@luckyboy5 : heb hier ook over getwijfeld of ik inderdaad een schaduwaccount wilde aanvragen of dat ik het onder mijn normale naam doe. Ben geen 'bekende' bokker die dagelijks weet ik het hoeveel post, maar post wel zeer regelmatig en zoiets blijft gewoon altijd op internet staan.
Het is dus geen groot geheim wie ik ben, maar ik houd het liever iets anoniemer even..
Het is ook zo nieuw allemaal..
Zoals je ziet heb ik wel aangegeven (ivm eventuele hulp voor mijn paard) waar ik ongeveer in de buurt woon. Als iemand echter de behoefte heeft meer informatie te krijgen over mij, dan kan dit eventueel per pb. Echter wel 100% in vertrouwen.
Ik weet ook zeker dat er mensen zijn die mij gaan herkennen. Dit zijn bijvoorbeeld mensen van stal of van andere stallen. Ken erg veel paarden-mensen die ook voor een deel wel bokkers zijn.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:42

Ooh dit is wel erg als je dit hoort op zo'n leeftijd. Ik zou ook door de grond zakken zeg! Ik hoop echt dat er ook nog goed nieuws komt en geen uitzaaiingen zijn. Heel erg veel sterkte! Laten we hopen op goed nieuws.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:43

Ik wil wat posten, wil wat zeggen, wil wel iets voor je betekenen.

Weet alleen niet hoe, sterkte is zo...simpel...zo gewoontjes

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 11:47

@ LisaFaded : ik hoop inderdaad op zo positief nieuws..
Het ZOU positief KUNNEN zijn, dat het op een plek zit waar het eventueel niet in laat stadium ontdekt wordt. Verder kunnen ze er makkelijker bij dan bij een ander punt van de slokdarm.
Het zit precies bij de overgang naar de maag toe. Precies daar voel ik overigens ook soms hevige pijn.

@ tita: Het is al dapper dat je iets post meis.. Er zijn gewoon geen woorden voor dus dat is logisch..
Dank voor je berichtje. :j

Verder wil ik echt zeggen dat ik het super fijn vind dat zoveel mensen zoveel lieve woorden al geschreven hebben hier.
Normaal kan ik heel goed alleen zijn, maar ik merk dat afleiding mij goed doet. Heb ik die niet, dan zak ik weg in depressieve gedachtes enzo. Dit terwijl mensen mij kennen als levenslustig persoon, bijna altijd vrolijk, hoe erg het ook is.. altijd positief en zelfs nu nog in voor (slechte) grappen.
Het bijna constant kunnen lezen van iets vriendelijks, hoe nutteloos die reactie misschien ook lijkt voor diegene die hem post.. kan mij dus wel degelijk op de been houden.

ALLLEMAAL!!! BEDANKT!!!!

Schoenveter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:48

Net als Tita weet ik ook niet goed wat te zeggen, in ieder geval heel veel sterkte gewenst. Ik woon niet in de regio die jij noemt, maar wel vlak daarbij, mocht je in nood zijn dan wil ik graag helpen!

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:48

Jeetje, ik kan niks anders doen dan je heel erg veel sterkte, kracht, moed wensen! :(:)

Ik denk dat er vast wel iemand op bokt is die een dag per week tijd heeft om te helpen met je paard. Als ik in de buurt woonde had ik het zo gedaan :j