Zelfs de docent die rond liep als controleur keek verschrikt om
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelfs de docent die rond liep als controleur keek verschrikt om
Maggie_Eddy schreef:SuzanLarissa schreef:Hiero kraak ook aan alle kanten, mijn enkels vooral in de ochtend en avond.
Maar ook regelmatig elleboog of knie op slot en dan moet ie eruit knakken.
Mijn rug ook heel vaak, maar dat klinkt en voelt heel anders dan andere gewrichten die knakken.
Sind kort ook mijn pols, en dan ook hard.
Tenen hebben ook altijd geknakt of geknarst. Nek laatste tijd ook.
En vingers ook.
Oftewel ben al 91 in plaats van 19 hahah
Wat grappig, ik heet LarissaWie of wat heet er bij jou Larissa?
Mijn rug voelt idd ook anders dan mijn andere gewrichten, geen pijn, maar voelt haast als een opluchting

fjordjes schreef:Maar tussen kraken en knakken zit een groot verschil! Kraken lijkt me niet zo goed maar dat knakken kan geen kwaad. Schijnt iets met luchtverplaatsing van de pezen te zijn.
Mijn rug komt door dat ik die tot 2 keer toe zwaargekneusd heb gehad door fikse vallen. Mijn linker heup is door de eerste klapper iets naar achter komen te staan, resultaat, ongelijke benen (stijgbeugels verschillen met 1 gat, en dan bedoel ik dus ook splinternieuwe he! ) Inmiddels ben ik weer iets rechter geworden, kan nu weer met gelijke beugels rijden, maar dat was in het begin echt geen doen..
kan bijna alles knakken
. Mijn knieën klappen nog wel een uit zichzelf dubbel en dan duurt het een hele tijd voordat ik dat ding weer los gekregen heb. Ook heb ik de ziekte van bechterew en syndroom van tietze, wat er op neer komt dat nogal gammel in elkaar zit
soms wel vervelend en pijnlijk, maar achja. Er valt niet veel aan te doen.