ik krak nog eens uit elkaar .. !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maggie_Eddy

Re: ik krak nog eens uit elkaar .. !

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:25

Hahaha, nou moet ik ook ineens denken aan toen ik een centraal examen zat te maken, ik had de hele tijd met mijn hoofd gebogen gezeten over nota bene het biologie examen. Op een gegeven moment keek ik even op en keek om me heen. Op het moment dat ik opkijk en gelijk mijn hoofd draai, was er een luide knak hoorbaar, met als gevolg dat alle bij mij in de buurt zittende examengenootjes tegelijk omkeken wat er nou gebeurde :') Zelfs de docent die rond liep als controleur keek verschrikt om :+

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:19

Maggie_Eddy schreef:
SuzanLarissa schreef:
Hiero kraak ook aan alle kanten, mijn enkels vooral in de ochtend en avond.
Maar ook regelmatig elleboog of knie op slot en dan moet ie eruit knakken.
Mijn rug ook heel vaak, maar dat klinkt en voelt heel anders dan andere gewrichten die knakken.
Sind kort ook mijn pols, en dan ook hard.
Tenen hebben ook altijd geknakt of geknarst. Nek laatste tijd ook.
En vingers ook.
Oftewel ben al 91 in plaats van 19 hahah

Wat grappig, ik heet Larissa :P Wie of wat heet er bij jou Larissa?

Mijn rug voelt idd ook anders dan mijn andere gewrichten, geen pijn, maar voelt haast als een opluchting :)

Hahah vroeger paardje heette Larissa ;)
Nog steeds geen goede andere naam kunnen verzinnen, en dit bevalt me wel :P

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:20

Maar tussen kraken en knakken zit een groot verschil! Kraken lijkt me niet zo goed maar dat knakken kan geen kwaad. Schijnt iets met luchtverplaatsing van de pezen te zijn.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 21:30

Ik heb last van zowel krakken als kraken, maar ik heb ook het hypermobiteits syndroom en dat veroorzaakt vaak de kraken en de knakken :)

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:05

fjordjes schreef:
Maar tussen kraken en knakken zit een groot verschil! Kraken lijkt me niet zo goed maar dat knakken kan geen kwaad. Schijnt iets met luchtverplaatsing van de pezen te zijn.

Ok, zit wat in ja.. In dat geval, ik kan mijn rug kraken, de rest allemaal knakken :) Mijn rug komt door dat ik die tot 2 keer toe zwaargekneusd heb gehad door fikse vallen. Mijn linker heup is door de eerste klapper iets naar achter komen te staan, resultaat, ongelijke benen (stijgbeugels verschillen met 1 gat, en dan bedoel ik dus ook splinternieuwe he! ) Inmiddels ben ik weer iets rechter geworden, kan nu weer met gelijke beugels rijden, maar dat was in het begin echt geen doen..

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:16

ik ben ook een knakker :+ kan bijna alles knakken :+

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:19

Ik kraak ook behoorlijk en ben geen oma :D. Mijn knieën klappen nog wel een uit zichzelf dubbel en dan duurt het een hele tijd voordat ik dat ding weer los gekregen heb. Ook heb ik de ziekte van bechterew en syndroom van tietze, wat er op neer komt dat nogal gammel in elkaar zit :+ soms wel vervelend en pijnlijk, maar achja. Er valt niet veel aan te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:22

Hier nog een krakert!
Tijdens turnen moesten wij wel strekken, en dan knakte mijn heup wel eens zo dat de lerares riep of alles wel goed ging xD
verder mijn handen, enkels, rug, kaak, elleboog ( zit soms op slot, kan ik hem niet verder naar buiten buigen.. ) en knieën, heupen, schouders en niet te vergeten mijn tenen :P
Niet geweten dat er zoveel mensen waren die er last van hadden trouwens!

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 22:26

ik kraak ook aan alle kanten, krakend-vers noemen ze dan :P