Heel snel en heel kort, en dan is 't over
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel snel en heel kort, en dan is 't over

imd schreef:Ik heb wel af en toe dat ik ineens over m'n hele lijf heel hevig rilHeel snel en heel kort, en dan is 't over
Ach ik stoor me er niet aan eigenlijk... En ik eet wel vlees
Lusitana schreef:Ik snap angst voor spinnen dan weer nietIk snap naalden angst echt totaal niet.
. Tja, de meeste mensen hebben nu eenmaal een irrationele angst voor iets, is ook normaal (mij boeien naalden ook niet echt, vind het altijd wel geinig).
. Misschien is het idd neurologisch, en dan kan de HA je doorsturen. Maar het kan net zo goed een 'tic' zijn, die schokken, en dan is het maar accepteren dat je ze hebt, ook daar zijn wel therapien en medicatie voor, maar dat is vaak zwaarder dan de last van de tics.
. In mijn geval is het dus een soort 'tic', ik ben helemaal doorgelicht en leeg geprikt maar behalve dat ik geen vitamine tekorten heb (wat ik erg grappig vond, aangezien ik amper vitamines binnen krijg) en dat ik er achter ben gekomen dat ik toch wel licht claustrofobisch ben (MRI scan) was er niets neurologisch uit gekomen en heb ik, volgens de neuroloog, 'gewoon' tics, zoals dat daar heet. Kun je erg oud mee worden, zolang je maar oppast met bekers met hete dranken...