Miriam91 schreef:Nou je ijzergehalte is dus ook prima! Gelukkig kwam er niets uit, maarja dan verder.. Vind het wel vreemd dat ze je meteen naar een groep doorstuurt voor ME/CVS, een criteria is namelijk dat alles uitgesloten moet zijn maar ook dat de klachten minstens 6 maanden moeten bestaan. Maar jou klachten zijn nog niet zodanig lang bezig toch?
Niet dat je perse aan deze tijd moet blijven vasthouden, maar de meeste artsen zijn sceptisch over CVS en sturen je niet zomaar met die diagnose naar huis.
Inderdaad, hoe dan verder?
Wat valt er nog meer te onderzoeken...
Ook ik vind het ietwat apart dat ik "gelijk" naar een groep werd doorgestuurt, maar ik pak alles aan en ben hier al wel heel blij mee.
Echter klopt het wel wat je zegt, eerst alles uitsluiten en ik heb het gevoel dat dat nog niet gebeurd is.
Maar wat ik al eerder zei, bloed is prima in orde, wat moet er dan nog onderzocht worden?
De klachten waar ik dit topic over ben begonnen, hoofdpijn en misselijkheid, zijn inderdaad vrij recent.
Alleen de vermoeidheid heb ik al jaren, ik ben nog nooit zo actief geweest lichamelijk, als dat ik geestelijk was.
In m'n hoofd wil ik altijd zoveel, maar lichamelijk trek ik niets.
Ik krijg al spierpijn als ik een paard heb gewassen...
Tevens heb ik veel last van onverklaarbare pijntjes, krampen etc, plus maag- en darmproblemen die me ook flink beperken zo nu en dan.
Depressie is het niet, zo voelt het absoluut niet(ben ik wel bekend mee).
Het is nogal frustrerend als je heel veel wilt, en weinig kunt en dan nota bene halverwege de week al om 6u 's avonds moet gaan slapen.
Ik ben al van kleins af aan als "lui" bestempeld, toendertijd had ik al flink last van pfeiffer, maar toen het ontdekt werd was ik herstellende.
Wellicht is dit een jarenlange nasleep van het niet tijdig opmerken van de pfeiffer.