Maar ik bleef doorwerken, belande op een dag bijna met de auto in de berm door mijn slaperigheid.
Ben vroeger in therapie geweest bij een Slaaptherapeut...kreeg bandjes van haar mee die ik moest draaien als ik ging slapen. Niet geholpen helaas.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

. Wat kan je geest toch achteruit gaan als je niet slaapt...Ook niet meer uit je woorden komen of versprekingen doen
.
. Dokter dacht dat ik psychotisch was, echter dit weerlegde ik en ik hield vol dat het door oververmoeidheid kwam. Uiteindelijk heeft een psychiater bevestigd dat het door mijn slapeloosheid kwam en dat het niet zo vreemd was.
maar dat is niet zo fijn wakker worden..)Skygirl schreef:Ik heb er steeds minder last van, maar wat ik zelf altijd wel erg prettig vind is zorgen dat je gesport hebt voordat je naar bed gaat. Niet dat ik dan per se sneller slaap, maar kan dan wel lekker rustig in bed liggen met mijn ogen dicht en ben dan tenminste ook ontspannen.
Sylke schreef:Als in, wel trek hebben maar al misselijk worden bij het idee dat je er iets in moet stoppen? In dat geval, dankjewel, je hebt misschien een antwoord op mijn vraag gegeven.Vaak met weinig slapen ook verminderde eetlust, vreselijk irritant... Willen eten, maar het bijna niet binnen krijgen, en vervolgens nog zwakker zijn omdat je niet fatsoenlijk kan eten.
of gewoon een heel weekend knock-out gaan) en probeer ik me er niet druk om te maken, dat laatste werkt sowieso niet als je wilt slapen. Pluizebolpum schreef:*komt ook binnenvallen*Sylke schreef:Als in, wel trek hebben maar al misselijk worden bij het idee dat je er iets in moet stoppen? In dat geval, dankjewel, je hebt misschien een antwoord op mijn vraag gegeven.Vaak met weinig slapen ook verminderde eetlust, vreselijk irritant... Willen eten, maar het bijna niet binnen krijgen, en vervolgens nog zwakker zijn omdat je niet fatsoenlijk kan eten.
Duizeligheid, misselijk zijn, slecht geheugen, slechte concentratie, klinkt allemaal bekend.
) geen relatie meer, maar mijn ex sliep altijd heel vroeg, en stond ook vroeg op. Totaal het omgekeerde van mij dus... En het is toch wel leuk dat als je samen bent, je ook samen slaapt...
ben al meerdere keren niet op tijd wakker geworden omdat die batterij uit mobiel was gegaan
).