Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het er tot nu toe zo ongeveer af kunnen houden, maar ik heb nog niet op de weegschaal gestaan sinds kerst.
3x per week hardlopen met Evy Gruyaert in mijn oren zorgt er wel voor dat er wat kilo'tjes af gaan maar er zijn hardere middelen nodig tegen mijn flubberbuikje
Over een paar weken speel ik weer 3x in de week volleybal, daarbij komen ook wat buikspieroefeningen kijken dus dan wordt de boel gewoon weer wat strakker 

Overigens wel een die pizza's en andere vette hap wel vaak laat staan, dus wat dat betreft hoef ik niet te minderen.
ben al een aantal maand geblesseerd dus kan niet (waarschijnlijk nooit) meer hardlopen, probeer nu toch meer op mn eten te letten en ga vanaf volgende week naar de sportschool. Voor de cijfers op de weegschaal hoeft het ábsoluut niet, maar wil mn benen toch even weer wat strakker (helaas beperkt al het vet dat ik heb zich tot mijn bovenbenen
) 
Sneeuw88 schreef:staar je ook niet blind op de weegschaal, want spieren wegen ook! Ben je bijvoorbeeld gespierder geworden? Dat kan een verklaring zijn voor het feit dat je er slanker uitziet (strakker) maar dat je gewicht is toegenomenHoor van veel mensen dat ik afgevallen ben en dat is wel heel fijn, maar de weegschaal zegt wat anders helaas. Dus wil er eigenlijk ook nog 4kg af hebben. Denk dat minder bier al heel veel scheelt, maarja, student heOverigens wel een die pizza's en andere vette hap wel vaak laat staan, dus wat dat betreft hoef ik niet te minderen.
Is echt van de laatste 3 maanden. Zou 3 weken geleden beginnen met 'afvallen' maar aangezien de feestdagen eraan kwamen gaf ik maar weer op
Ik doe al wel elke avond 100 sit-ups 

kan het wel ietsje beperken, maar buh.
xChoco schreef:Ik wil een wat strakker buikje dus ik ga weer beginnen met buikspier oefeningen.