Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Quellian schreef:Misschien word ik voor gek versleten, maar ik knip het puntje er altijd af met een nagelknippertje en smeer er dan tandpasta op. Het is even jodelen, maar je bent de aft gegarandeerd kwijt.
ben je dan niet bang voor infecties?
Quellian schreef:Misschien word ik voor gek versleten, maar ik knip het puntje er altijd af met een nagelknippertje en smeer er dan tandpasta op. Het is even jodelen, maar je bent de aft gegarandeerd kwijt.
franka75 schreef:ehm heeft je vader jenever staan of whiskey even een klein slokje en tegen de aft aan, doet pijn maar volgende dag meestal minder, en je kan verdoof tinctuur halen bij apotheek.
_brunette schreef:Pyralvex werkt mss bij kleine aften, maar wanneer ze zo groot zijn als ts beschrijft werkt dat spul echt niet meer. Heb precies 2 jaar geleden (met oud en nieuw) met koorts op de bank gelegen omdat ik 4 mega aften had.
Geen enkel middel hielp daartegen. Ik haal nu tegenwoordig bij de apotheek, kamillosan en dan de druppel versie. Hiervan doe een scheutje op de aft. Prikt even, maar verlicht de pijn absoluut.
Ik ben er overigens achter gekomen dat ik aften krijg van rauwe tomaten. Hier kijk ik dus mee uit.
Char_elle schreef:Ik ben er nu, na dik anderhalve week, bijna vanaf. Ik voel en zie m nog steeds, maar echt zeer doet het niet meer. Ik gebruik ook standaard zendium en heb die pyralvex vanaf nu ook in huis. Als ik er weer last van krijg ga ik de bosbessensap proberen!