Zwanger???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Patriciavt

Re: Zwanger???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:22

Zwanger worden met mirena komt niet mega veel voor, maar omdat veel verhalen van mensen die het wel overkomt op internet komt lijken het er al snel heel veel :=

Het is goed om een test te doen :)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:29

Inderdaad, een test halen en je weet het! Ik heb ook een mirena spiraal gehad, en heb ook in het begin vaak getest omdat ik het niet zeker wist. Het kunnen zwangerschapssymptomen zijn door het hormoon wat in het spiraaltje zit. Maar je zo ook zwanger kunnen zijn... testen dus ;)

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:33

idd testen!

ben benieuwd wat er uit komt!

sterkte!

Alina1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:34

Ik ben ook benieuwd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:38

En en en en ......

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:24

en, ben je wel of niet zwanger? :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:14

Ik denk dat het allemaal wel meevalt, anders had TS vast al gereageerd. Ik denk ook dat 't een reactie is van je lijf op het spiraaltje.

Ik ben ook benieuwd Ts...

femmy91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:19

Ik ben benieuwd, hoop voor je dat het een reactie is van je lichaam op het spiraaltje.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:35

Ik ben ook erg benieuwd. Dan mag je trouwens de mirena fabriek aansprakelijk stellen hè? Die moeten dan de opvoeding van je kindje financieren... Maar als ik het zo lees, zal het wel mee vallen. Laten we het hopen voor TS. Ze heeft niet voor niks een spiraal laten plaatsen.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:40

idefix4 schreef:
Ik ben ook erg benieuwd. Dan mag je trouwens de mirena fabriek aansprakelijk stellen hè? Die moeten dan de opvoeding van je kindje financieren... Maar als ik het zo lees, zal het wel mee vallen. Laten we het hopen voor TS. Ze heeft niet voor niks een spiraal laten plaatsen.

Hé maar dat is ook niet gek ;)
Ik ben benieuwd TS!

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:44

ben ook wel benieuwd, de kans is erg klein alleen denk ik

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:09

idefix4 schreef:

Oja? Ben wel benieuwd naar een bron. :)

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:14

De opvoeding van je kindje financieren, dat lijkt me stug, maar ik ben dan ook inderdaad benieuwd. Ik ken mensen die door de mirena heen een kindje gekregen hebben, maar meer dan een mega slagroomtaart van de fabrikant hebben ze volgens mij niet gekregen hoor.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:16

Ik heb die verschijnselen ook gehad, maar mijn lichaam was gelukkig in de war!
Kwam ook nog een flinke griep achter weg en een antibiotica kuur en een maand verder is het gelukkig weer normaal geworden.
Test nooit gekocht, maar ik doe het de volgende keer wel!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:05

idefix4 schreef:

Dus mocht ik zwanger worden, betaald Durex het opgroeien van mijn kind, omdat ik ondanks het gebruik ervan zwanger geworden ben?
Klinkt als zeer onwaarschijnlijk.... Is het niet zo, net als bij de pil, dat het niet direct vanaf dag 1 veiligheid biedt?

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:07

marleen_88 schreef:
idefix4 schreef:

Dus mocht ik zwanger worden, betaald Durex het opgroeien van mijn kind, omdat ik ondanks het gebruik ervan zwanger geworden ben?
Klinkt als zeer onwaarschijnlijk.... Is het niet zo, net als bij de pil, dat het niet direct vanaf dag 1 veiligheid biedt?

Volgens mij is de pil wel vanaf dag 1 veilig, als je het maar inneemt op de eerste dag van je menstruatie.
In je menstruatie ben je niet vruchtbaar, maar het gaat om de dagen erna, dan werkt hij meteen.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:54

Liiesjjj schreef:
Volgens mij is de pil wel vanaf dag 1 veilig, als je het maar inneemt op de eerste dag van je menstruatie.
In je menstruatie ben je niet vruchtbaar, maar het gaat om de dagen erna, dan werkt hij meteen.

dit is waar :j :j

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 23:09

Vandaag bij de HA geweest, mijn eigen arts was op vakantie dus kreeg een HA in opleiding. Het leek haar stug dat het niet zo was en dat het inderdaad door de spiraal kwam. Het leek haar wel verstandig om naar de Gyn. Te gaan om het zeker te weten, ze heeft een test gedaan maar aangezien ze toch wilt dat er een echo gemaakt wordt ga ik Maandag naar het ziekenhuis. Het lijkt ook als ik bijvoorbeeld langere afstand loop dat ik het spiraaltje voel zitten.. Dus ben benieuwd of de spiraal op de plek zit!
Groetjes en bedankt voor de reactie's!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:12

idefix4 schreef:
Ik ben ook erg benieuwd. Dan mag je trouwens de mirena fabriek aansprakelijk stellen hè? Die moeten dan de opvoeding van je kindje financieren... .

hahahaha geloof je dat echt??

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:13

Oké, dat zou ook nog kunnen inderdaad, dat je spiraal niet helemaal lekker zit. Heeft ook invloed op je eigen welzijn. Nou hopen dat dat het is! Succes maandag :)

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 23:14

Mij is trouwens ook verteld dat je bij de mirena spiraal wel gewoon een ei-sprong heb en bij de pil dus niet, en dat je menstrueert bij de pil zegt ook niet of je wel of niet zwanger bent zei ze.. Vaag gedoe allemaal, die mannen hebben het maar makkelijk!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:27

Honesty schreef:
Mij is trouwens ook verteld dat je bij de mirena spiraal wel gewoon een ei-sprong heb en bij de pil dus niet, en dat je menstrueert bij de pil zegt ook niet of je wel of niet zwanger bent zei ze.. Vaag gedoe allemaal, die mannen hebben het maar makkelijk!

dit klopt,
en daarom kon je dus ook ongesteld blijven worden als je door de pil heen zwanger wordt.
de klachten zijn inderdaat zwangerchaps kwaaltjes,
maar dit kan ook met het wennen van je lichaam te maken hebben en zelfs met afstooten van de spiraal.
of een cyste (als ik het goed schrijf)
het kan dus meerdere dingen zijn.
goed dat je het even bij de gynocoloog na laat kijken. :j

ik denk niet dat je de mirena fabrikant aansprakelijk kan stellen en anders ga ik toch even uit zoeken hoe dit zit met de pil fabrikant en met de durex :')

ik ben namelijk zwanger geworden door de pil en condoom heen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:29

Is correct :)
Maar je kan geen menstruatie hebben tijdens een zwangerschap. T flauwe is dat je dan een doorbraakbloeding of spotting hebt, dat kan lijken op de normale menstruatie. Dus je kan daar ook geen peil op trekken :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:32

vuurneon schreef:
Is correct :)
Maar je kan geen menstruatie hebben tijdens een zwangerschap. T flauwe is dat je dan een doorbraakbloeding of spotting hebt, dat kan lijken op de normale menstruatie. Dus je kan daar ook geen peil op trekken :')

ja klopt zie dat ik de haakje bij menstruatie vergeten ben :')
het had er zo moeten staan
"menstruatie"
maar de pil regelt die bloedingen wel :j
zo heeft mij huisarts het toen uitgelegt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 23:34

Klopt :j

Daarom is het zo rot, je kan aan een mogelijke bloeding niet afleiding of het loos alarm is of een oho moment. Terwijl je dat wel keurig leert bij de biologie in klas 2 :')

Maar goed, zijn veel dingen die kunnen lijken op een zwnagerschap maar vaak heel wat anders is.
Fijn zo'n vrouwelijk lichaam... Hormonen doen soms maffe dingen!