Het is goed om een test te doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

idefix4 schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Dan mag je trouwens de mirena fabriek aansprakelijk stellen hè? Die moeten dan de opvoeding van je kindje financieren... Maar als ik het zo lees, zal het wel mee vallen. Laten we het hopen voor TS. Ze heeft niet voor niks een spiraal laten plaatsen.

idefix4 schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Dan mag je trouwens de mirena fabriek aansprakelijk stellen hè? Die moeten dan de opvoeding van je kindje financieren... Maar als ik het zo lees, zal het wel mee vallen. Laten we het hopen voor TS. Ze heeft niet voor niks een spiraal laten plaatsen.
marleen_88 schreef:idefix4 schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Dan mag je trouwens de mirena fabriek aansprakelijk stellen hè? Die moeten dan de opvoeding van je kindje financieren... Maar als ik het zo lees, zal het wel mee vallen. Laten we het hopen voor TS. Ze heeft niet voor niks een spiraal laten plaatsen.
Dus mocht ik zwanger worden, betaald Durex het opgroeien van mijn kind, omdat ik ondanks het gebruik ervan zwanger geworden ben?
Klinkt als zeer onwaarschijnlijk.... Is het niet zo, net als bij de pil, dat het niet direct vanaf dag 1 veiligheid biedt?
Honesty schreef:Mij is trouwens ook verteld dat je bij de mirena spiraal wel gewoon een ei-sprong heb en bij de pil dus niet, en dat je menstrueert bij de pil zegt ook niet of je wel of niet zwanger bent zei ze.. Vaag gedoe allemaal, die mannen hebben het maar makkelijk!

vuurneon schreef:Is correct
Maar je kan geen menstruatie hebben tijdens een zwangerschap. T flauwe is dat je dan een doorbraakbloeding of spotting hebt, dat kan lijken op de normale menstruatie. Dus je kan daar ook geen peil op trekken