Loiz schreef:Hij weet mijn inloggegevens en ik hoop dat hij dit vandaag of morgen zal lezen, mijn beginpost, en de reacties.
Ik weet niet of ik daar goed aan doe, maar ik wil dat hij dit weet. Misschien reageerd hij, maar ik denk het niet.
Voor nu zet ik het even uit mijn hoofd, ik ga proberen deze kerst toch niet zo heel slecht te laten worden
Je moet het zo zien.. je bent 19. Je hebt nog een heel leven voor je. Probeer ook jezelf bezig te houden. Misschien dat je op een sport kan gaan naast paardrijden, een teamsport misschien. Wie weet hou je daar een vriendin aan over, al is het maar een vriendin waarmee je een keer op stap kan gaan.
Vooral niet gaan zitten kniezen, als je bijvoorbeeld weer er veel aan denkt, dan meteen op je fiets stappen en gaan fietsen.. al regent het bij wijze van spreke.
Je hebt een baantje toch (vorige topic) daar geen mensen die op stap willen?
Je hoopt dat hij dit leest, ik denk dat jij lekker je inloggegevens moet veranderen.. Misschien is afstand en andere bezigheden juist even goed voor je.
Misschien dat je huisarts je kan doorsturen naar iemand waar je je verhaal kwijt kunt.. besef wel, dit blijft voor altijd op internet staan, misschien is het zelfs beter dat je even een moddie vraagt om dit te verwijderen.. Die kan je misschien ook helpen de stap te zetten om een teamsport te zoeken enzo.
En vooral je er niet bij neer leggen.. mijn vader en zusje hebben het ook dus zal ik het ook wel hebben.. Positief denken.. wie weet is er wel iets wat je samen met je zus kan doen? Ga uit.. wie weet een weekendje weg, een dagje sauna.. een boswandeling.. er zijn 1000 dingen te bedenken, die je kan doen!