Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bassenqua schreef:xMonsterr schreef:Ik heb hem wel gekregen, omdat ik dat zelf wou. Ik denk wel dat het helpt, waarom weet ik niet. Maar als het echt zó gevaarlijk is dat je er rare ziekte van krijgt oid, zouden ze hem ook nooit geven.
Mmmmm, weleens van DES gehoord ? Of Softenon? Een beetje een naieve stelling
, met de kennis van nu zou de fout van DES en Softenon misschien niet gemaakt zijn en over 50 jaar mogelijke fouten in de prik van baarmoederhalskanker ook niet.. Achteraf is altijd makkelijk praten..
Froukje1993 schreef:Nee, maar dan ben je het er toch mee eens dat de wetenschap in 50 jaar een stuk verbeterd is??
Waarom leven mensen met Hiv anders nu een stuk langer zonder ziek te zijn, en kunnen mensen met kanker nu wel ''geholpen'' worden, wat soms zelfs lijd tot een schoon lijf.
Dat konden ze in 1946, toen ze de DES ontwikkeld hebben echt niet
Blue_Eyes schreef:Froukje1993 schreef:Nee, maar dan ben je het er toch mee eens dat de wetenschap in 50 jaar een stuk verbeterd is??
Waarom leven mensen met Hiv anders nu een stuk langer zonder ziek te zijn, en kunnen mensen met kanker nu wel ''geholpen'' worden, wat soms zelfs lijd tot een schoon lijf.
Dat konden ze in 1946, toen ze de DES ontwikkeld hebben echt niet
Oh, de wetenschap is absoluut vooruit gegaan sinds 1946. Maar dat wil niet zeggen dat het nu perfect is en dat ze alles weten. Ik zeg ook niet per se dat mijn dochters hem niet krijgen - maar wel dat ik eerst weleens wat meer onderzoeksresultaten wil zien, want die zijn er nu bar weinig.

Yvank_ schreef:De wetenschap is ook wel vooruit gegaan maar bij de testperiodes van nieuwe geneesmiddelen betwijfel ik dit aangezien deze prik ook niet goed getest is... En dan heb ik het over de uitvoerigheid van het testen en niet over de medische kennis. En bovendien is het nu niet zo dat het nu wel perfect is en dat er dus geen fouten gemaakt zullen worden. De wetenschap van 50 jaar geleden was immers ook al beter dan de wetenschap van 100 jaar geleden.