De Laatste tijd je eigen woede niet meer in de hand hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 00:35

yvonnedv

Met deze bokszak kan ik mijn woede, wel goed van me af gaan slaan,

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 00:37

Dior, hoe vaak zet je de muziek hard per dag? En wat luister je dan?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 00:39

Kukkie schreef:
Dior, hoe vaak zet je de muziek hard per dag? En wat luister je dan?

Ik luister Vooral muziek wat veel herrie maakt ,anders hoor ik die geluiden nog,
Ik kan niet tegen rust gevende muziek,

Kukkie

Re: De Laatste tijd je eigen woede niet meer in de hand hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 00:44

Er zijn gewoon best veel mensen die allerlei dingen doen en opzoeken die slecht voor ze zijn. Misschien ben je compleet overprikkeld door van alles, en muziek daarbij werkt dan eigenlijk alleen maar averechts.
En als je eenmaal overprikkeld bent, kan het ook zo zijn dat je helemaal gek wordt van rust, in eerste instantie.

Ik zou als ik jou was zeker hiermee naar de huisarts gaan, die kan je dan prima doorverwijzen, want je continu ergeren en boos zijn is echt niet normaal. En ook niet gezond. En ook niet fijn voor jezelf (en je omgeving).

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 17:26

Kukkie

Ik heb vandaag al iets minder muziek geluisterd, :j
Omdat ik gisteren van mijn paard ben gevallen.
Als ik te veel muziek ga luisteren krijg ik daar hoofdpijn van,
Ik vind het niet nodig om met de huisarts te gaan praten, over mijn woede,
Ik kom alleen bij de huisarts als ik ziek ben.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te gaan zoeken overdag, zo dat ik mij niet te veel aan dingen ga storen, die ik iritant vind,

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 17:42

laat eens bloed prikken om te kijken of je hormoonhuishouding goed is.
Je hormonen kunnen erg veel doen. Of ben je aan de pil? Als je dat hebt en je maakt bv zelf al teveel oestrogeen aan, dan kan je die buien heeeeeel goed hebben.....

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 17:49

dior_bokt schreef:
Hoi Bokkers.

Ik heb er Lang over na zitten te denken om over dit gevoelige onderwerp een topic te gaan plaatsen.
De laatste tijden merk ik aan me zelf dat ik een erg kort londje heb, over bepaalde dingen, ik voel me overal, erg snel op aangesproken, Ik word snel overal aangebrand van, Het liefste sla ik dingen in mijn woede kapot,of ga met mensen een discussie aan die voorledig uit de hand gaat lopen, ik word snel agressief , als er dingen tegen mij gezegt worden waar van ik echt denk hoe haal je het in je hoofd omdat soort dingen tegen mij te gaan zeggen ,
De laatste tijden halen sommige mensen gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan, ik zeg dan ook gewoon blijf uit mijn buurt, ik kan mij zelf op dat moment gewoon niet meer in gaan houden en merk ook dat ik een deel van de controlle over mijn eigen woede aan verliesen ben, Ik wil dan het liefst met iemand een gevecht aan gaan, omdat ik dan op dat moment zo boos ben, De laatste tijden hoor ik ook van mensen in mijn omgeving of vrienden dat ik snel aan gebrand ben, en dan ze dan ook zeggen tegen mij ik laat je wel even met rust, dan is het meestal wel over alleen die woede blijft gewoon, heel lang zitten er hoeft maar een klein ding te gebeuren. en ik ben weer helemaal over de kook,
Ik heb dit altijd wel gehad, maar de laatste tijden word het steeds erger, ik laat me zelf ook snel opfokken door een bepaalt soort mensen, waar ik mij dan zo aan iriteer dat ik het alleen maar kan gaan uiten, in woede, of gaan vechten.of gaan uitschelden
Ik heb het hier de laatste tijden erg zwaar mee, omdat ik eigelijk helemaal niet zo wil zijn,
Mischien herkennen mensen zich in dit verhaal en willen die ervaringen met mij gaan delen .hoe je hier beter mee om kunt gaan in het dagelijks leven, ;) als je het er liever niet over wilt hebben in dit topic om.een bepaalde reden dan mag het ook in een privebericht,

Net gereageerd in je andere topic en dit topic zegt mij al genoeg! Een kort lontje kan niet bij het rijden van paarden TS!
Als jij niet goed in je vel zit dan voelt het paard het direct!
Stoppen met rijden tot je weer een beetje jezelf onder controlle hebt!

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 19:16

aerdenhout1

Ik voel mij bij mijn paarden juist super fijn ,en dat is juist een ontspanning voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:21

Dus mensen maken je boos?

Gewoon bij mensen uit de buurt blijven, ben ook het liefste bij mijn paarden, heb ook niet veel met mensen.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:25

Zit je nog op school?
Zijn er wel mensen waar je goed mee overweg kan?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 19:32

Er zijn nog al een aantal mensen die het erg leuk vinden, om je elke dag boos te zien, en die gaan net zo lang door met dome omerkingen maken tot dat ik uit mijn slof ga schieten ,dan zien ze pas in dat ze dan de verkeerde voor zich hebben. :j

Gewoon bij mensen uit de buurt blijven, ben ook het liefste bij mijn paarden, heb ook niet veel met mensen.

Bij mijn paard voel ik me juist fijn,mijn paard heeft altijd een luisterend oor en vraagt niks maar geeft je veel liefde trug en troost je wanneer het nodig is,

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:44

Als ik jou was zou ik eens naar een psychiater gaan en daar eens goed mee gaan praten!!! Misschien borderline? Ik zie wekelijks topics van jou die écht maar dan ook ECHT nergens meer over gaan!!! En eigenlijk hoop ik voor je paarden dat er ook niets van klopt.. panty om je paards tong, gisteren weer een waar je af gekletterd bent omdat die begon te springen gratis les NIETS neem je aan, je maakt alleen maar zeik topics over van alles en nog wat, waar hopelijk 3kwart niet van klopt..
Zoek hulp! :j

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:52

mika11 schreef:
Zit je nog op school?
Zijn er wel mensen waar je goed mee overweg kan?

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:58

WhySoWhite schreef:
Als ik jou was zou ik eens naar een psychiater gaan en daar eens goed mee gaan praten!!! Misschien borderline? Ik zie wekelijks topics van jou die écht maar dan ook ECHT nergens meer over gaan!!! En eigenlijk hoop ik voor je paarden dat er ook niets van klopt.. panty om je paards tong, gisteren weer een waar je af gekletterd bent omdat die begon te springen gratis les NIETS neem je aan, je maakt alleen maar zeik topics over van alles en nog wat, waar hopelijk 3kwart niet van klopt..

Lijkt idd verdacht veel op een gevalletje borderline.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze al die flauwekul topics opent, aandacht. Als ze dan door de mand begint te vallen, is het probleem in een keer opgelost. Alleen jammer dat dat oplossing altijd maar 1 of 2 dagen duurt. Dan zoekt ze toch de aandacht weer.

Ik zou ook zeggen laat je eens onderzoeken.

Overigens voeden wij een mogelijke borderline wel hé. Door elke keer veel (negatieve) reacties te geven.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:30

dior_bokt schreef:

Er zijn nog al een aantal mensen die het erg leuk vinden, om je elke dag boos te zien, en die gaan net zo lang door met dome omerkingen maken tot dat ik uit mijn slof ga schieten ,dan zien ze pas in dat ze dan de verkeerde voor zich hebben. :j

Bij mijn paard voel ik me juist fijn,mijn paard heeft altijd een luisterend oor en vraagt niks maar geeft je veel liefde trug en troost je wanneer het nodig is,

Wat doe je dan, als mensen doorgaan om jou boos te zien?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-11 23:39

mika11

Wat doe je dan, als mensen doorgaan om jou boos te zien?

Dat hankt van de situatie ik probeer het altijd eerst met praten te gaan oplossen, :j
Maar vaak loopt het snel uit de hand,

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:40

Wat is uit de hand lopen?
Dat je iemand in elkaar gaat slaan of dat je gaat schreeuwen of zo?

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 23:43

oeeeh ik herken mezelf zo in in jou TS, ik lees nu een boek Zeven Eigenschappen die jou succes vol maken van Sean Covey.
staan vol met verhalen, tips en ideen, en aangezien ik mezelf herken in jou. En ik bij het lezen van dit boek denk 'oh my god I do this to!' misschien iets voor jou? (:

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 00:21

WhySoWhite schreef:

Ik ga hierin mee. Zoek hulp, vooral voor jezelf!

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-11 14:40

Hier mag een slotje op.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 15:27

Ik neem aan dat je een slotje wilt omdat je de adviezen ter harte hebt genomen?

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 19:55

Super dat je hulp gaat zoeken, en er hier dus een slotje kan komen! Succes ermee!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:19

Het zou het wonder van 2011 zijn ;)

Wendy_Komen schreef:
Super dat je hulp gaat zoeken, en er hier dus een slotje kan komen! Succes ermee!

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 12:33

En toen bleef het stil.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-11 13:37

Robeer ik ben er mee bezig, :j
Wat jullie tegen mij gezegd hebben. ;)