Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dior_bokt schreef:Hoi Bokkers.
Ik heb er Lang over na zitten te denken om over dit gevoelige onderwerp een topic te gaan plaatsen.
De laatste tijden merk ik aan me zelf dat ik een erg kort londje heb, over bepaalde dingen, ik voel me overal, erg snel op aangesproken, Ik word snel overal aangebrand van, Het liefste sla ik dingen in mijn woede kapot,of ga met mensen een discussie aan die voorledig uit de hand gaat lopen, ik word snel agressief , als er dingen tegen mij gezegt worden waar van ik echt denk hoe haal je het in je hoofd omdat soort dingen tegen mij te gaan zeggen ,
De laatste tijden halen sommige mensen gewoon het bloed onder mijn nagels vandaan, ik zeg dan ook gewoon blijf uit mijn buurt, ik kan mij zelf op dat moment gewoon niet meer in gaan houden en merk ook dat ik een deel van de controlle over mijn eigen woede aan verliesen ben, Ik wil dan het liefst met iemand een gevecht aan gaan, omdat ik dan op dat moment zo boos ben, De laatste tijden hoor ik ook van mensen in mijn omgeving of vrienden dat ik snel aan gebrand ben, en dan ze dan ook zeggen tegen mij ik laat je wel even met rust, dan is het meestal wel over alleen die woede blijft gewoon, heel lang zitten er hoeft maar een klein ding te gebeuren. en ik ben weer helemaal over de kook,
Ik heb dit altijd wel gehad, maar de laatste tijden word het steeds erger, ik laat me zelf ook snel opfokken door een bepaalt soort mensen, waar ik mij dan zo aan iriteer dat ik het alleen maar kan gaan uiten, in woede, of gaan vechten.of gaan uitschelden
Ik heb het hier de laatste tijden erg zwaar mee, omdat ik eigelijk helemaal niet zo wil zijn,
Mischien herkennen mensen zich in dit verhaal en willen die ervaringen met mij gaan delen .hoe je hier beter mee om kunt gaan in het dagelijks leven,als je het er liever niet over wilt hebben in dit topic om.een bepaalde reden dan mag het ook in een privebericht,
WhySoWhite schreef:Als ik jou was zou ik eens naar een psychiater gaan en daar eens goed mee gaan praten!!! Misschien borderline? Ik zie wekelijks topics van jou die écht maar dan ook ECHT nergens meer over gaan!!! En eigenlijk hoop ik voor je paarden dat er ook niets van klopt.. panty om je paards tong, gisteren weer een waar je af gekletterd bent omdat die begon te springen gratis les NIETS neem je aan, je maakt alleen maar zeik topics over van alles en nog wat, waar hopelijk 3kwart niet van klopt..
Zoek hulp!
dior_bokt schreef:Dus mensen maken je boos?
Er zijn nog al een aantal mensen die het erg leuk vinden, om je elke dag boos te zien, en die gaan net zo lang door met dome omerkingen maken tot dat ik uit mijn slof ga schieten ,dan zien ze pas in dat ze dan de verkeerde voor zich hebben.![]()
Gewoon bij mensen uit de buurt blijven, ben ook het liefste bij mijn paarden, heb ook niet veel met mensen.
Bij mijn paard voel ik me juist fijn,mijn paard heeft altijd een luisterend oor en vraagt niks maar geeft je veel liefde trug en troost je wanneer het nodig is,
WhySoWhite schreef:Als ik jou was zou ik eens naar een psychiater gaan en daar eens goed mee gaan praten!!! Misschien borderline? Ik zie wekelijks topics van jou die écht maar dan ook ECHT nergens meer over gaan!!! En eigenlijk hoop ik voor je paarden dat er ook niets van klopt.. panty om je paards tong, gisteren weer een waar je af gekletterd bent omdat die begon te springen gratis les NIETS neem je aan, je maakt alleen maar zeik topics over van alles en nog wat, waar hopelijk 3kwart niet van klopt..
Zoek hulp!