Wel jammer anders sliep ik de hele dag door dan was het zo weer de volgende dag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

StillAngel schreef:Menino schreef:
nouhou, ik ben vorig jaar 2x opgenomen in een ziekenhuis. Eerste keer met een infectie, tweede keer met complicaties van de operatie. En toen stierf ik van de buikpijn.
Maar na een dag komen de muren wel op je af hoor. Dus dat je je niet kan vervelen en écht ziek zijn vind ik kort door de bocht. Ook als het om een griepje gaat oid.
Verder ga ik op zo'n moment meestal series kijken.... Die ik altijd uitstel, omdat ik nooit genoeg tijd heb om alle afleveringen in één keer te kijken. Of boeken lezen, en dan ook series. Dat je de hele serie in één keer leest. Zo heb ik ooit de hele harry potter reeks in een week uitgelezen
.
Zit TS in het ziekenhuis? nee dus daar gaat het ook niet overHet gaat om een gewone verkoudheid.
. Maargoed. Dit is niet echt waar het topic om gaat,
Geryon schreef:Wat een bullshit dat als je écht ziek bent, je je niet verveelt omdat je dan slaapt of in bed ligt.. Ik bijvoorbeeld kán niet tegen niets doen, hoe ziek ik ook ben. En ja, dan verveel je je inderdaad! Overdags in bed liggen.. Nee, mij niet gezien!