Wat te doen bij: Ziek zijn en je vervelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ik verveel me als ik ziek ben

1. Ja
28 (66%)
2. Nee
14 (33%)

Totaal aantal stemmen: 42

_Apple_

Re: Wat te doen bij: Ziek zijn en je vervelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 11:03

Ik zit nu een beetje achter Hyves gadgets te plaatsen, maarja verder weet ik ook niet veel. Trouwens als ik wakker ben kan ik niet weer in slaap vallen :(
Wel jammer anders sliep ik de hele dag door dan was het zo weer de volgende dag.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 11:04

Nog eventjes over de Poll: 61 % Stemt voor Ja, 38 % stemt voor nee. Ik ben dus niet de enige die me verveelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 11:47

StillAngel schreef:
Menino schreef:

nouhou, ik ben vorig jaar 2x opgenomen in een ziekenhuis. Eerste keer met een infectie, tweede keer met complicaties van de operatie. En toen stierf ik van de buikpijn.
Maar na een dag komen de muren wel op je af hoor. Dus dat je je niet kan vervelen en écht ziek zijn vind ik kort door de bocht. Ook als het om een griepje gaat oid. :P

Verder ga ik op zo'n moment meestal series kijken.... Die ik altijd uitstel, omdat ik nooit genoeg tijd heb om alle afleveringen in één keer te kijken. Of boeken lezen, en dan ook series. Dat je de hele serie in één keer leest :') . Zo heb ik ooit de hele harry potter reeks in een week uitgelezen :') .

Zit TS in het ziekenhuis? nee dus daar gaat het ook niet over :) Het gaat om een gewone verkoudheid.

Daarom heb ik er ook bij gezet óók bij een gewone griep. Het principe is hetzelfde ; niets kunnen doen omdat je ziek bent. Of je nou in een ziekenhuiskamer ligt of in je eigen kamer. Jij had het over 'écht heel ziek' vandaar dat ik die ziekenhuisopnames als voorbeeld gaf. Valt niet te ontkennen dat ik toen aardig van de wereld was.
Maar ik kan écht niet de hele dag slapen. En juist als ik zo ziek ben dat de meeste fysieke inspanningen teveel zijn, verveel ik me (mentaal) echt helemaal suf :Y) . Maargoed. Dit is niet echt waar het topic om gaat,

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:03

Ik heb idd ook erg veel films en series gekeken. Baalde gruwelijk, want mijn rechterarm zat in het gips en kon ik niet gebruiken (ook de vingers niet, door ongeluk) en ik had behoorlijke bloedarmoede op dat moment dus ik was ontzettend moe. Maar als je dan wakker bent wil je op zich ook wel eens wat doen, maar je bed uit is onmogelijk :=

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 15:34

@Britt: Irritant!!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:36

Wat een bullshit dat als je écht ziek bent, je je niet verveelt omdat je dan slaapt of in bed ligt.. Ik bijvoorbeeld kán niet tegen niets doen, hoe ziek ik ook ben. En ja, dan verveel je je inderdaad! Overdags in bed liggen.. Nee, mij niet gezien!

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:40

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 18:51

Als je echt goed ziek bent dan verveel je, je niet..

Ik blijf alleen thuis als ik niet meer recht op kan zitten oid, dus ik verveel me nooit als ik ziek ben.. Lig dan de hele dag te slapen.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 19:07

Geryon schreef:
Wat een bullshit dat als je écht ziek bent, je je niet verveelt omdat je dan slaapt of in bed ligt.. Ik bijvoorbeeld kán niet tegen niets doen, hoe ziek ik ook ben. En ja, dan verveel je je inderdaad! Overdags in bed liggen.. Nee, mij niet gezien!

Helemaal mee eens, ik kán gewoon niks bedenken om te gaan doen........ Maar ik ben gellukig alweer een stuk opgeknapt!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 11:22

Ik ben echt zo zwaar allergisch voor mensen die beweren dat je je niet verveelt als je echt ziek bent.
Insinueren jullie daarmee dat de TS niet ziek is?
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet tegen niks doen, ook niet als ze ziek zijn. :roll: