Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amalarab schreef:Neem gewoon wat extra fruit als je een groente-arm dagje hebt
....
Het is wellicht de moeite van het proberen waard 
.... En ik houd ook helemaal niet van aardappels, én ben vegatarisch
Maar er is genoeg!
. Of een ander lekker sausje! Daar kan ik echt een kilo van weg kanen. 
en zo zijn er echt nog wel een boel makkelijke groente recepten te bedenken. ukje schreef:Ik weet niet hoe je vader de groente kookt? Als hij groente te lang door laat koken kan dat ook de smaak van groente doen veranderen. En dan wordt het niet lekker nee. Daarnaast kan je misschien bij bijvoorbeeld worteltjes een schepje suiker toevoegen waardoor het wat zoeter wordt. Als je daar van houdt tenminste.
Doordat je geen groenten eet mis je wel een hoop belangrijke vitamines en mineralen. Die niet of in mindere mate in de andere producten zitten.

Spinaziepannnekoek met ricotta ( = zachte kaas) is ook erg lekker bijv.

daffieduck83 schreef:En gooit hij er niets overheen. Vroeger lustte ik geen sperziebonen en bloemkool, maar dat kwam omdat mijn moeder er nootmuskaat overheen deed. Nu eet ik bijna alle groenten, maar nog steeds geen nootmuskaat. Succes.
Ik walg ook van bijna alle groente (hoewel ik deze winter boerenkool en zuurkool heb leren waarderen naast de spinazie en broccoli die ik al lustte
)en eet dan ook echt 2 a 3 boontjes/wortels omdat ik het gewoon zoooo vies vind.. Volgens mij zijn mijn smaak papillen over - of juist onderontwikkeld
Ik lust ook bijna geen groenten (komkommer, rauwe wortel en boontjes). Ook niet als het ergens door heen zit. Mijn soep gaat bijvoorbeeld ook door een zeefje