Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik begin het nieuwe jaar ook ja... Erger me ook aan die meiden, wees eens tevreden met je lijf ook al zit er 1 kilo teveel aan..
Misschien een HK topic openen voor de 'echte dikkertjes?'
Edit: ik weeg denk ik rond de 85 kilo (na de kerstdagen waarsch meer.) en ben 1.70.. Moet minstens 15/20 kilo af...
toen ik klaar was met school en ik een week later ofzo wou beginnen weer met hardlopen kreeg ik een verrekte kruisband tijdens een fotoshoot en dit zorgde er voor dat ik niet eens meer pijnloos een trap kon lopen. na de zomervakantie ging het al wat beter met mijn knie, en het is zo goed als over, en ik begon ook weer meer op mijn eten te letten. Geen volle mayonaise, minder snoepen en veel sla, vis enzovoort. Ik had als goede voornemen weer te beginnen met hardlopen na mijn 3 weken durende vakantie in Tunesië. Helaas viel ik van het paard en kreeg ik een trap tegen mijn linker been, waardoor mijn scheenbeen/bot gekneusd is en ik een spier gescheurd hebt... Oftewel, weer niet hardlopen (3,5 weken geleden)
Ik mag overigens ook niet paardrijden helaas. Maar de bedoeling is dus wel dat ik volgend jaar er weer tegen aan ga, en dan wil ik mijn gewicht terugdringen naar 58 kilo, wat voor mijn lengte gezond is
Ik weeg nu overigens 70 kilo, nog steeds te zwaar, maar ben blij dat het geen 76 kilo is, zoals het was
Ik ben 1 september begonnen met afvallen en ben er nu al ruim 17kg kwijt. Ik zit nu op 85,4kg. Toen ik begon was 80kg mijn streef gewicht. Maar die heb ik nu stiekem iets verschoven naar 75kg. Dit omdat het me eigenlijk erg makkelijk af gaat. En ik nog een broek of 5 heb liggen die ik dan weer pas...
Voor ik stopte met roken woog ik jaren 84kg.
ik heb net 3 weken zonder gedaan omdat ik in Tunesië zat, alleen maar water en cola gedronken, nu drink ik weer water en melk, maar wel een stuk minder dan eerst, denk max 1 kilo... Ik drink wel alleen prikwater, dat drinkt zo lekker weg
Ik pak ook overal de auto voor...
De enige beweging die ik krijg is paardrijden 4x in de week. Waarvan 2x intensief in de bak. En natuurlijk elke dag stal uitmesten, erf vegen, 17 paarden buiten zetten, voeren. Maar dat is niet echt sporten..