Blindendarm ontsteking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BlackShadowZ

Re: Blindendarm ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 17:39

@_marije_ bij mij is ook een sneetje precies in mijn navel gemaakt, die doet ook écht het meeste pijn :(:)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:47

Wat vervelend zeg! Veel beterschap :(:) Wel fijn dat je maar 3 kleine wondjes hebt, ik ben vanwege darmziekte 2x geopereerd vorig jaar en heb 2 grote littekens.

Doe lekker rustig aan, en hou goed de hersteltijd aan die de arts heeft gezegd. Paardrijden zou ik voorlopig nog maar even uit m´n hoofd laten als ik jou was :=

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:34

BlackShadowZ schreef:
:oo dat is kl*te zeg ! Mijn 3 wondjes zijn nu al byna niet meer zichtbaar :o

dat wil ik ook! ben begin oktober geopereerd en ze zijn allemaal nog zichtbaar, dik en paars

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 22:45

BlackShadowZ schreef:
@_marije_ bij mij is ook een sneetje precies in mijn navel gemaakt, die doet ook écht het meeste pijn :(:)

In januari had ik een geperforeerde blinde darm (dus gesprongen) know what you' ve been trough :(:)
Reken maar ruim een half jaar voordat je weer helemaal de oude ben, ik bleef heel erg moe doordat mijn darmen erg geprikkeld bleven.
Tip: Ga even langs de natuurwinkel en koop spirulina ( een reinigings alg die de narcose helpt weg te halen) en probiotica om je darmflora weer op orde te krijgen mocht je hier natuurlijk last van hebben/krijgen.
Rustig aan met opstaan (dus van het bed af) en rustig gaan liggen want dat is het vervelendste