Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yucca schreef:Aan gepelde tomaten is verder niets toegevoegd (toch?)
).
Colway schreef:@ jesito, dat lijkt me ook frustrerend, wel eens naar een voedingsconsulent geweest?

)
)

Vooral als het gaat om suikers, vetten etc.Vjestagirl schreef:Maar ik heb een plan voor mezelf, vanaf 1 januari ga ik 1 maand niets meer eten wat uit een pakje of een zakje komt. Geen heinz tomatenpuree meer, geen kant en klare salades van de AH, geen soep-uit-zak, maar zelf maken. Ik ben van plan alleen nog de basisproducten te kopen (melk, suiker, boter etc.) en de rest gewoon zelf te maken.
.
.jesito schreef:Colway schreef:@ jesito, dat lijkt me ook frustrerend, wel eens naar een voedingsconsulent geweest?
Op het ziekenhuis heb ik toen veel begeleiding gehad met fitnesprogramma en uitleg over voeding.
Als ik af zou vallen zou ik ook gemotiveerder kunnen blijven.
Ik was na 4 maanden amper 1 a 2 kilo kwijt.
Koolhydraatarm dieet heb ik eens gezien bij een collega en vind ik alles behalve gezond.
Dat betekend geen brood, pasta, in het begin zelfs geen fruit, aardappelen.
Mijn collega zat dan met een blikje tonijn en wat crackers en tuurlijk werkt dat maar dat houd geen paard vol, tenminste dit paard niet![]()
Wel bedankt voor je tip en knap als je het kunt.
.
al die rotzooi wat nu te koop is.
al met al vind ik het gewoon erg interessant!
Ik heb veel jongensvrienden en die zijn wel nog steeds elke dag bij AH voor 2 frikadelbroodjes pp, zakchips en energy erbij. Als het even kan langs de snackbar en daar van alles halen. Maar jongens kunnen dan simpelweg ook veel meer hebben dan de meeste meisjes.
Weet niet wat jullie meningen hierover zijn?
Gezien de groene planten veel meer energie bevatten dan de dieren die deze op hebben gegeten en zelf ook al een deel verbruikt hebben. Best interessant
maar natuurlijk zitten er in vlees ook veel andere belangrijke voedingsstoffen zoals eiwitten