Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Dreamy schreef:Kom maar!Moet er toch af.
Ik doe het hoor! Geef daar niets om!
Ik ben zoiemand die als haar rat dood gaat, ze m zelf nog even opsnijdt om te kijken waar ie nou precies last van had.
xTammyy schreef:Dat vraag ik toch juist omdat ik het niet weet. Kan me het niet voorstellen namelijk maar zal er niet meer naar vragen.
Bonjoy schreef:Beetje stomme vraag misschien, maar voel je met ademen daar ook lucht doorheen gaan?
Myryana schreef:Vervelend is dat :/ Dat is ook de reden dat ik mijn helix eruit gehaald heb, dat kreng genas maar nietBonjoy schreef:Beetje stomme vraag misschien, maar voel je met ademen daar ook lucht doorheen gaan?
Nope, en het schiet er ook niet uit als ik moet niezen. Het enige wat ik wel wel grappig vond dat als mijn neus verstopt was dat mijn septum en mijn nostril gingen fluiten. Dat was zo ontzettend grappig![]()
Nu fluit alleen mijn septum piercing, die zit op 5mm
Myryana schreef:Tja het kan dat jullie het niet mooi vinden. Ik vond het zelf heel mooi met een "glimmende" eyelet in het, dan ziet het er een stuk minder eng uit
http://i447.photobucket.com/albums/qq19 ... erins3.jpgxTammyy schreef:Dat vraag ik toch juist omdat ik het niet weet. Kan me het niet voorstellen namelijk maar zal er niet meer naar vragen.
Het is net als een normale neuspiercing dus die zit helemaal door je neusvleugel heen. Is beetje logisch?