Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
1Boefje schreef:Dan had ik ze dus in het weekend wel 7x in de gang moeten zetten. Ze heeft in elk geval 3x gehuild omdat ik boos was en ze moest 1x naar binnen omdat ik het niet tolereer dat er met katten gesmeten wordt!
Het mooie is, ze wurgt de kat zowat half en geef ik ze dan straf, gaat ze troost zoeken bij de dieren. Ze snapt volgens mij niet goed dat ze de dieren echt pijn doet. Oke nou moet ik zeggen dat ik vroeger met die leeftijd ook aan de staart van de katten trok.
1Boefje schreef:Natuurlijk. En het ging ook altijd goed, tot nu 1,5 week ongeveer.

1Boefje schreef:Dan had ik ze dus in het weekend wel 7x in de gang moeten zetten. Ze heeft in elk geval 3x gehuild omdat ik boos was en ze moest 1x naar binnen omdat ik het niet tolereer dat er met katten gesmeten wordt!
1Boefje schreef:Maar omdat ze zo nodig ook met haar tengels aan het kersthuisje moet zitten en door haar lompigheid dingen breekt............ik weet niet..........
1Boefje schreef:Sommige dingen doet ze niet bewust, maar ik kan er nog wel kwaad om worden!
Betekend niet dat ze de straf verdient.
Toen ze de kat tegen het raam smeet heb ik ze kwaad naar binnen gestuurd. Dat was een verdiende straf. Maar omdat ze zo nodig ook met haar tengels aan het kersthuisje moet zitten en door haar lompigheid dingen breekt............ik weet niet..........

) die ontzettend hardhandig kan zijn. Met gemak geeft ze je een mep in het gezicht of trekt ze de bril van je neus 
maar snappen doet ze het nog niet. Met als resultaat dat ze direct met dr lieve luierkont op de grond word gezet en mama weg loopt... en brúllen dat ze dan doet. Hartverscheurend om zo'n kleintje snikkend en over dr toeren te zien zitten, maar inderdaad.... blijf consequent!1Boefje schreef:Sommige dingen doet ze niet bewust, maar ik kan er nog wel kwaad om worden!
Betekend niet dat ze de straf verdient.
Toen ze de kat tegen het raam smeet heb ik ze kwaad naar binnen gestuurd. Dat was een verdiende straf. Maar omdat ze zo nodig ook met haar tengels aan het kersthuisje moet zitten en door haar lompigheid dingen breekt............ik weet niet..........
JessAndHope schreef:Ook is ze erg hardhandig met dieren (aaien is vuistjes dicht en perongeluk een zooi haar meetrekken). Ze kán nu nog niet zachtjes en gecoördineerd zijn, en dus houd ik haar uit de buurt van de katten en honden. Die hoeven namelijk niet lijdend voorwerp te zijn van baldadig gedrag.