Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
, toen de weeën begonnen waren dacht je dat je nierstenen had toch?
.opisop_shop schreef:manishdra schreef:Toen ben ik gaan kinderen ivm klachten bij het schaambot.
wahahhaa, freudiaanse verspreking?
Gelukkig heb ik ook een aantal rijbroeken die iets ruimer zijn rond de middel, dus die pas ik nog eventjes.
Merk idd aan mijn eigen kleding wel dat ik dikker begin te worden.
_Amara_ schreef:ik ben het eigenlijk best wel met thirty eens.
zoals ik in mijn vorige post al zei, stel je voor dat er wat gebeurd, en je valt verkeerd, dan vergeef je jezelf nooit weer. het gaat idd wel om je kind.
dan kan je paard nog zo braaf zijn, het zijn en blijven dieren, en die kunnen elk moment schrikken..
.
Thirty schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje not done om te rijden tijdens de zwangerschap.
Ben zelf ook direct gestopt.
Je kan toch niet menen dat je wel de alcohol laat staan, stopt met roken, geen rauw vlees, geen spiegeleitje, bloedonderzoeken, echo's etc etc...En dan ondertussen wel een van de gevaarlijkere sporten beoefent?
Hoe kan je jezelf vergeven als je bij een val verkeerd terecht komt met alle gevolgen van dien?
En excuses als 'dan moet je maar in bed blijven liggen, dan kan je helemaal niets overkomen' en 'mijn paard is het braafste van de hele wereld' zijn natuurlijk grote onzin. Er kan altijd iets gebeuren als je moedwillig op een paard stapt. Niemand verplicht je te rijden.
Ik vind het maar hypocriet eigenlijk.
maar een stapritje zonder zadel doe ik nog wel ja. Ik heb daarmee niet het gevoel dat ik meer risico loop dat deelnemen aan het verkeer sundance11 schreef:tot 24 weken ongeveer. Moet van de week bevallen ( wordt ingeleid) en hoop met 4-6 weken er weer op te kunnen. Mis het rijden best wel.
Iris82 schreef:sundance11 schreef:tot 24 weken ongeveer. Moet van de week bevallen ( wordt ingeleid) en hoop met 4-6 weken er weer op te kunnen. Mis het rijden best wel.
Ik zou toch zeker tot 6 weken wachten ivm kans op baarmoederverzakking.
Dat heb ik nu al een paar keer gehoord van mensen hier op Bokt en geloof me, dat wil je echt niet.
Thirty schreef:Ik vind het eigenlijk een beetje not done om te rijden tijdens de zwangerschap.
Ben zelf ook direct gestopt.
Je kan toch niet menen dat je wel de alcohol laat staan, stopt met roken, geen rauw vlees, geen spiegeleitje, bloedonderzoeken, echo's etc etc...En dan ondertussen wel een van de gevaarlijkere sporten beoefent?
Hoe kan je jezelf vergeven als je bij een val verkeerd terecht komt met alle gevolgen van dien?
En excuses als 'dan moet je maar in bed blijven liggen, dan kan je helemaal niets overkomen' en 'mijn paard is het braafste van de hele wereld' zijn natuurlijk grote onzin. Er kan altijd iets gebeuren als je moedwillig op een paard stapt. Niemand verplicht je te rijden.
Ik vind het maar hypocriet eigenlijk.