) Hollandse kaas een heel stuk harder dan de gemiddelde Deense kaas
Maar zal eens kijken. Dat niet naar je toe hoeven snijden spreekt me wel aan 
En zo gaan we van huidflapjes naar kaas, tuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Hollandse kaas een heel stuk harder dan de gemiddelde Deense kaas
Maar zal eens kijken. Dat niet naar je toe hoeven snijden spreekt me wel aan 

)? 

ik heb er zelf ook eentje en het draadje breekt zodra je hem op hardere kazen probeerd
Maar tis wel een gevoelige wond... heel naar als je met je vinger iets aanstoot. jilleroo schreef:oude kaas en zo'n kaasschaaf uit denemarken werkt nietik heb er zelf ook eentje en het draadje breekt zodra je hem op hardere kazen probeerd
![]()
ok ik ben slachtoffer geweest van de hollandse kaasschaaf. Heb het gewoon bij elkaar gehouden en bij mij groeide het flapje weer aanMaar tis wel een gevoelige wond... heel naar als je met je vinger iets aanstoot.
en het leek dood huid maar heeft de wondgenezing toch flink geholpen (yoehoe, had een wondverpleegkundigfe in de buurt.)
Gaasje is idd wel een plan. Wel beschermd tegen openstoten maar toch lucht doorlatend.
Freya schreef:Bart misschien een optie om of gewoon plakjes kaas aan te schaffen, of een andere kaasschaaf, zag laatst een handig met draad bij de intratuin, voor iets an 5 euries, wil ik wel voor je halen als je dat veiliger vind
Lolleke schreef:jilleroo schreef:oude kaas en zo'n kaasschaaf uit denemarken werkt nietik heb er zelf ook eentje en het draadje breekt zodra je hem op hardere kazen probeerd
![]()
ok ik ben slachtoffer geweest van de hollandse kaasschaaf. Heb het gewoon bij elkaar gehouden en bij mij groeide het flapje weer aanMaar tis wel een gevoelige wond... heel naar als je met je vinger iets aanstoot.
Ik heb m nog wel met liefde voor je meegenomen!!!
Alleen niet op oude kaas