Ik!!
Ik quote mezelf uit een topic (dit topic ging over seborroïsch eczeem, waar ik dus last van heb).
Citaat:
Ik heb trouwens ook een hekel aan kappers hierdoor. Ze hebben er altijd wel wat op te zeggen "oh, je hebt wel veel roos, je moet eens naar de apotheek voor een shampoo" (oh ja, bedankt voor de tip..) Zeg ik: "Dat heb ik al". "Oh. En het is toch nog wel heel erg." . Eén kapper kwam zelfs tot de bevinding dat ik luizen had. Ik meteen naar de apotheek gehold om anti-luizenmiddel (schaamde mij dood toen ik daar bij de kapper zat, ook de manier waarop..), mijn ouders hebben allebei heel mijn haar nagezocht in een poging de luizen te vinden.. Nee inderdaad.. Geen luizen, gewoon eczeem! (Jammer dat ik dat toen ik bij de kapper zat nog niet wist, anders had ik ze wel lik op stuk gegeven) Tegenwoordig knip ik m'n haar dan ook zelf.
Ik knip zelf de puntjes wat bij en ik denk dat ik ongeveer 1 à 2x per jaar nog naar de kapper ga om het terug wat rechter te laten knippen. 
Daarbij ga ik ook elke keer naar een andere kapper, maar elke keer heeft me dat ook al irritatie opgeleverd. (Vooral door gezeur, maar ook mislukte kapsels zijn me niet vreemd)
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 09-12-11 16:57, in het totaal 3 keer bewerkt