Hoe word ik dikker?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sylviej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:41

hier hetzelfde probleem!
ook al jaren mee aan het sukkelen
ik ben ook naar de diëtiste geweest , maar ook helpt dit niet bij mij.
ik ben aan het overwegen om shakes te gaan gebruiken maar ik heb hier totaal geen ervaringen mee.

iemand ervaringen met shakes ?

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:52

Ik was ook ernstig te dun ik woog 60 met een lengte van 189. De laatste paar maanden gaat het wel iets beter ik zit nu op 65/66 gemiddeld. Nog steeds alles gehalve dik maar er is een begin!
Ik eet vrij ongezond :o maar daar ga ik echt aan werken. voor mij is melk kaas boter sommige witbrood etc geen optie i.v.m zuivel allergie) Veel brood helpt bij mij dan ook het best.

peppert

Re: Hoe word ik dikker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:54

Ik ben niet te dun.. Maar ik kom nooit aan, ook niet na 3 dagen veels te veel "vreten" met kerst. Ik vind het wel jammer, want ik zou toch iets meer body willen hebben. Bij mij heeft het kennelijk ook met stress te maken, ik kan piekeren over de kleinste dingen en val wel snel af en kan er vervolgens weken tegenaan zitten eten om een kilo terug te krijgen. Maar zelfs op dagen dat ik denk "chill" te zijn, kom ik ook niet aan. Ik ben 185 en weeg 56 kilo.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 16:30

Ik heb ondergewicht gehad tot ik ongesteld werd. Toen begonnen ik borsten te krijgen en wat meer rondingen. Nog steeds niet echt veel, maargoed. Ik was toen 1.75m en woog 50 kilo, in een half jaar tijd is dit toen naar de 60 gegaan.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:16

peppert schreef:
Ik ben niet te dun.. Maar ik kom nooit aan, ook niet na 3 dagen veels te veel "vreten" met kerst. Ik vind het wel jammer, want ik zou toch iets meer body willen hebben. Bij mij heeft het kennelijk ook met stress te maken, ik kan piekeren over de kleinste dingen en val wel snel af en kan er vervolgens weken tegenaan zitten eten om een kilo terug te krijgen. Maar zelfs op dagen dat ik denk "chill" te zijn, kom ik ook niet aan. Ik ben 185 en weeg 56 kilo.

? Bij dit gewicht en deze lengte heb je wel degelijk ondergewicht?

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:20

Citaat:
ik ben aan het overwegen om shakes te gaan gebruiken maar ik heb hier totaal geen ervaringen mee

Bedoel je shakes zoals herbilife? Ik heb ze tijdens het afvallen van familieleden erbij gedaan om aan te komen :D Dus naast het normale eten ook nog shakes maar het heeft bij mij niks geholpen.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:21

Dat komt met de jaren wel TS, ik zit ook te wachten op de dag dat m'n benen dikker worden en dat ik eindelijk gewoon laarzen aan kan zonder dat ik er 2 handen tussen kan steken. :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:24

Iris82 schreef:
labyrinth schreef:
luxe-probleem ? :n
Dik zijn zonder een ziekte is een luxe-probleem, dan eet je niet goed en je sport te weinig en nog zeuren ook.
Moeilijk op gewicht kunnen blijven is gewoon een heel vervelend en duur probleem.

Sorry, maar daar ben ik echt totaal niet mee eens.
Zoals je 'dik' kunt zijn door een slecht voedingspatroon, kun je ook mager zijn door een slecht voedingspatroon.

Feit is wel dat dik zijn daadwerkelijk als een probleem gezien wordt door de mensen maar te mager zijn níet. Terwijl te mager zijn minstens even veel ongemakken mee neemt als te dik zijn.

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:32

Hmm, ik meld me ook :+ ik ben rond de 1,68 en weeg zo'n 49 à 50 kilo.
En ik ben echt niet aangekomen na mijn eerste ongesteldheid. Ik eet altijd totdat ik genoeg heb gehad, ook 's avonds laat, maar 't mag niet baten :P
Ik lees even mee, ik wacht ook op de gouden tip om aan te komen.