Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Tieneke schreef:Nu ja, als de scan een normale appendix laat zien, snap ik ook wel dat ze niet zomaar opereren. Kan het de gal niet zijn? Hoorde onlangs van iemand dat die klachten vrij gelijkaardig kunnen zijn...
DaanCats schreef:Ze zeggen dat als het mn blinde darm wel was geweest, ik in de afgelopen week wel gillend terug was gekomen naar de spoedeisendehulp. Dit wil ik best geloven, maar eerst zeiden ze zelf ja misschien is het een beginnende blindedarmontsteking die zich de komende tijd kan gaan ontwikkelen tot een acute blindedarm of mijn lichaam zorgt ervoor dat dit niet doorzet.. ze praten zichzelf een beetje tegen.
.
)RubyRed schreef:Je kunt ook chronische blindedarmontsteking hebben volgens mij.
Echo was niet helemaal duidelijk, toch geopereerd: ontstoken blindedarm, follikelruptuur en cystes op mijn eierstok. Ik ben sinds jaren weer pijnvrij in mijn onderbuik, waar het dan uiteindelijk ook precies aan gelegen heeft!
Ik zou hier geen genoegen mee nemen als ik jou was. DaanCats schreef:Nou we zijn inmiddels dik een week verder..
En nog steeds is de buikpijn aanwezig.
De afgelopen week heb ik alleen brood gegeten en thee en melk gedronken, koffie etc. Valt niet lekker.
Ook nog steeds dagelijks verhoging, vanavond was het 37.8 rectaal..
Ik ben bij de chirurg geweest, de beste man zei ik ben alleen om te snijden dus ik stuurd je door naar de maag darm lever arts. Ik kan daar pas 17 januari terecht..
Ik zit te denken om morgen m'n huisarts weer te bellen, ik trek het niet om zo nog een maand door te lopen. Paracetamol werkt niet, ibrubrofen en diclofenec neem ik niet, rotzooi voor je maag.
Aan de ene kant heb ik zoiets wat kan de huisarts voor me doen? M'n echo was "normaal" m'n ct-scan was "normaal" alleen had ik wat hoge leukocyten in m'n bloed. Aan de andere kant, hoe ga ik dit een maand volhouden?
Nu sinds vandaag weer in staat wat tv te kijken en te internetten dus knap gelukkig al wel wat op
)