Kappers op bokt? Hulpt gevraad voor geblondeerd haar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:15

Ik gebruik altijd Guhl shampoo en conditioner.
Verder doe ik zo 1 keer per 2 weken babyolie in mijn haar, laat het met handdoek een half uur zitten, goed uitspoelen en mijn haren zijn echt superzacht en geen droge punten meer :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:17

Tube Cowboy Magic Detangler & Shine. Vriendin van mij met geblondeerd haar smeert het ook rustig in haar haar.
Zelf ben ik fan van de Turbie towel die hierboven al eens is genoemd. Douche meestal 's avonds en doe dan zo'n doek om mijn haar. Ideaal, want mijn haar is beschermd en droogt er inderdaad vlot mee.

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 19:18

byjou1983 schreef:
Ik gebruik altijd Guhl shampoo en conditioner.
Verder doe ik zo 1 keer per 2 weken babyolie in mijn haar, laat het met handdoek een half uur zitten, goed uitspoelen en mijn haren zijn echt superzacht en geen droge punten meer :D

Maar blijft je haar dan daar niet vet van? :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:33

xLiezel schreef:
Jildau schreef:
Ik gebruik inderdaad ook Cowboy Magic en zweer erbij. Nooit weer anders!

Ook gewoon in je haar? :P Dat spul uit die tube of die spray? :)

Ja in mijn eigen haar. Staat geloof ik ook op de verpakking dat je het ook gewoon voor jezelf kan gebruiken. Ik gebruik de tube, doe een heel klein beetje (ter grote van een erwt) in mijn handen en wrijf het door de uiteinden van mijn haar. Stel je hebt je haar in een staart dan smeer ik het alleen in hetgene wat na het elastiekje komt anders krijg ik vet haar. Dus alleen maar in de droge punten! Krijg je heel mooi zacht doorkambaar haar van. :) En ik heb het mei 2010 gekocht en het is nog steeds niet op dus ook nog eens heel goedkoop!

CM_

Re: Kappers op bokt? Hulpt gevraad voor geblondeerd haar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 19:42

Ik doe het goedkoper, na het wassen en droogdeppen doe ik er een klein erwtje met cremespoeling in, een van de velen van andrelon, daarna is het prima doorkambaar :)

Ik heb van mezelf heel fijn haar, dun haar maar wel heel veel haar, dus ideaal klithaar :+

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 20:01

Jildau schreef:
Jildau schreef:
Ik gebruik inderdaad ook Cowboy Magic en zweer erbij. Nooit weer anders!

Ja in mijn eigen haar. Staat geloof ik ook op de verpakking dat je het ook gewoon voor jezelf kan gebruiken. Ik gebruik de tube, doe een heel klein beetje (ter grote van een erwt) in mijn handen en wrijf het door de uiteinden van mijn haar. Stel je hebt je haar in een staart dan smeer ik het alleen in hetgene wat na het elastiekje komt anders krijg ik vet haar. Dus alleen maar in de droge punten! Krijg je heel mooi zacht doorkambaar haar van. :) En ik heb het mei 2010 gekocht en het is nog steeds niet op dus ook nog eens heel goedkoop!

Oke maar ik heb dus heel erg dat het boven op gaat klitten.. := dat spul kun je vast ook wel boven op smeren maar of het dan snel vet word?

Keke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 20:19

Ik heb ook heel erg klithaar, en borstel voor het wassen mijn haar helemaal goed door. En dan was ik het, en als er nog cremespoeling in zit borstel ik het nog een keer, daarna spoel ik het uit. Werkt voor mij prima

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 20:24

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 20:46

Die heb ik ook al is gehad Rianne! volgens mij vond ik die ook heel fijn.. weet het niet meer zo goed :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:24

Je kunt het uiteraard ook bovenop gebruiken. Alleen ik ben als de dood dat mijn haar vet wordt haha dus ik gebruik het alleen in de punten. Heb het ook alleen daar nodig want alleen de punten zijn soms wat droog. Het ruikt trouwens ook super lekker (beetje zwitsal) dus dat is ook wel erg fijn! ;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 23:25

Hoiii

Ik doe vaak haarmasker in me haar maar laat deze een dag zitten speol het de volgende dag pas uit heerlijk zacht me haar!

gr

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:36