Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. JessAndHope schreef:Voor de mensen die knarsetanden; hebben jullie wel een gebitsbeschermer? Je kan je tanden aardig verknallen met dat knarsen

Gesprekken, emoties, geur, zicht, alles! Zo fijn, dan kan ik er weer even tegenaan 
DieL_Zor schreef:Soms heeft het ook wel voordelen, die levensechte dromen! Ik droom weleens over mensen die ik mis, en dat we dan weer samen zijn, dan ben ik weer helemaal happy omdat het zo levensecht wasGesprekken, emoties, geur, zicht, alles! Zo fijn, dan kan ik er weer even tegenaan
Kirstennn_ schreef:Oke. Wel apart eigenlijk. Wat doet de tandarts er nu tegen bij jou dan als ik vragen mag? Neem aan dat je tanden dan steeds korter worden?
Ik weet inmiddels dat ik constant gaatjes moet vullen en vullingen moet laten zetten (en ik ben nog bang voor de tandarts ook hihi), verder kan hij er helaas niets aan doen.
Iedereen hier in de buurt vind mij altijd een bijzonder geval.Vienna2007 schreef:DieL_Zor schreef:Soms heeft het ook wel voordelen, die levensechte dromen! Ik droom weleens over mensen die ik mis, en dat we dan weer samen zijn, dan ben ik weer helemaal happy omdat het zo levensecht wasGesprekken, emoties, geur, zicht, alles! Zo fijn, dan kan ik er weer even tegenaan
Dat heb ik dan ook!! Dan voel ik ineens zulke intense liefde voor de persoon waar ik dan over gedroomd heb, en waarmee het slecht afliep in mijn droom.
Vervelend, zeker als je de tandarts al niet zo aardig vindt.
Storm schreef:Wat betreft het dromen kan ik je niet helpen, daar heb ik echt geen ervaring mee. Maar met het slapen misschien wel. Ik zou echt eerder naar bed gaan, 7 uur slaap is namelijk wel erg kort, de meeste mensen hebben minimaal 8 uur slaap nodig, als jij om 12 uur of om 1 uur naar bed gaat, en je wekker om kwart over 7 zet, red je dit nooit, je lichaam geeft zelf al aan dat je te kort slaapt en hierdoor slaap je ook onrustiger. Ook kun je proberen om een wake-up light te kopen, op deze manier wordt je natuurlijker wakker en dat helpt je ook bij een betere nachtrust. Wie weet wordt het dromen dan ook minder, je bent nu gewoon oververmoeit.
Blue_Eyes schreef:Storm schreef:Wat betreft het dromen kan ik je niet helpen, daar heb ik echt geen ervaring mee. Maar met het slapen misschien wel. Ik zou echt eerder naar bed gaan, 7 uur slaap is namelijk wel erg kort, de meeste mensen hebben minimaal 8 uur slaap nodig, als jij om 12 uur of om 1 uur naar bed gaat, en je wekker om kwart over 7 zet, red je dit nooit, je lichaam geeft zelf al aan dat je te kort slaapt en hierdoor slaap je ook onrustiger. Ook kun je proberen om een wake-up light te kopen, op deze manier wordt je natuurlijker wakker en dat helpt je ook bij een betere nachtrust. Wie weet wordt het dromen dan ook minder, je bent nu gewoon oververmoeit.
Mijn gedachte. Zoveel uren maak je niet. Ga lekker een uurtje eerder naar bed, dat zal in ieder geval al veel helpen voor het 's morgens je bed uitkomen.