*lekker genant* maar dat was niet toevallig rond één van die dagen dat ik overgegeven had of misselijk was. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:ik ben al 's eerder langs de HA gegaan met het idee dat ik zwanger was dus durf daar niet zomaar weer mee aan te komen
Sizzle schreef:Je hebt trouwens wel de leeftijd voor ijzer te kort en bloeddruk problemen.
Ik zou een afspraak maken bij de HA op een zo vroeg mogelijke tijd. Sta niet ruim van te voren op en eet niets. Dat geeft een aardig beeld van de druk-dip die sommigen snachts hebben.
Die van mj is ook mega laag in de ochtend. De wake-up light maakte dit wat beter.
Als je daar dan toch bent laat je gelijk wat bloed afnemen.
stom virus! De dag ervoor rillerig en niet fit en in de ochtend ineens erg misselijk en bingo!
) werd ik ineens enorm misselijk en ging niks als kokhalzen tot er wat kwam, probeerde dan buiten te gaan staan en frisse lucht te ademen en niks doen en dan zakte het op een gegeven moment weg.
)jorretje schreef:Naast zwangerschap, stress en een veranderend dieet zou ik ook even op koolstofvergiftiging letten. Ik weet niet of je zo'n luchtzuiveringsinstallatie hebt?
Ik had ook zoiets en toen bleek er een kabeltje niet goed aangesloten te zijn...