Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moelly schreef:Venix schreef:Ik heb trouwens snachts altijd een lekkere dikke laag vaseline op mijn lippen. Tegen de tijd dat je wakker wordt is het er ingetrokken en als je dan voordat je naar buiten gaat even iets erop smeert weer, vaseline uit zo een rond potje bijv dan gaat het opzich ook wel aardig
Heb ik ook al een paar keer geprobeert, gewoon een paar week vaseline smeren, maar ook dat hielp niet.
Maartje1990 schreef:Ik heb altijd blistex (met het blauwe dopje) ik heb 'm altijd bij en áls ik er mee smeer is het hoogstens 1 x per dag. Vaker hoeft niet! terwijl ik eerst áltijd aan 't smeren was met labello etc. Soms hoef ik nu niet eens meer te smeren (behalve als ik er aan ga denken én als ik 'm niet bij heb want dan begin ik altijd te likken)
Vanillia schreef:Ik zweer bij Rosebud Salve, te krijgen bij de Douglas en Ici Paris. Daarnaast moet je echt genoeg drinken! Doordat de verwarming de hele winter staat te loeien is de lucht binnen vaak erg droog, dit in combinatie met te weinig drinken is ook funest voor je lippen (en huid).
Nueve schreef:Vanillia schreef:Ik zweer bij Rosebud Salve, te krijgen bij de Douglas en Ici Paris. Daarnaast moet je echt genoeg drinken! Doordat de verwarming de hele winter staat te loeien is de lucht binnen vaak erg droog, dit in combinatie met te weinig drinken is ook funest voor je lippen (en huid).
Geeft die een rode kleur af? Ben op zoek naar eentje met een subtiel kleurtje