Ik ben ook 'gezegend' met een E cup... maar volgens mij *kijkt naar beneden* ogen ze (gelukkig) niet zo groot. Maar die blikken die ik af en toe krijg, heb ik ook geen behoefte aan.
groot gelijk heb je meid. ik ben nu nog gezegend met een D-cup maar ook ik vrees dat ze groter gaan worden ben na de zwangerschap van me zoontje van c naar d gegaan. en ook bij deze zwanger schap groeien ze vrolijk door. ik hoop dat het vooral voor je lichaam straks een hele opluchting is want je moet ze toch maar mee sleuren. als je lichaam straks weer pijnvrij is wordt jij ook een stuk vrolijker
KarmaWitch
Geplaatst: 28-11-11 01:41
Stipje voor TS! Heel veel succes. Ik heb buurmeisje wat net 18 is en die loopt ook te kampen met een F dacht ik. Ik weet van haar hoe verevelend het is en hoeveel klachten je er van hebt. Hoop dat je hier veel steun zult vindrn
ik heb ook deze strijd gehad en ik moest 10 kg afgevallen ik ben gaan hardlopen als een gek voila binnen half jaar lag ik op de operatie tafel. Inmiddels nu 3 jaar geleden ( sinterklaaskado van verzekering) Ik ben er zeer tevreden en zooooo blij die on dingen nu weg zijn voor mooie schappelijk wel kunnen passen van mooie bh's tietjes
Meis sterkte met afvallen go for it
avaluna
Geplaatst: 28-11-11 02:27
@TS: heel veel succes met het hele voortraject!
Hier ook echt veel te veel, maar durf er ook weer niets aan te laten doen . Ontzettend leuk wel om jullie ervaringen te lezen en hoe ontzettend blij iedereen is met die last die letterlijk van je schouders valt
Van geen borstvoeding kunnen geven is bij elke vrouw anders. Het ligt geheel aan het genezingsproces. Je weet pas of het lukt,als je het probeert. Ik heb het geprobeerd,maar jammer genoeg niet doorgezet,maar uit 1 borst kwam zeker melk.
Haha Lindy, dat heb ik ook al voorgesteld maar daar trapte ze niet in helaas. Zometeen lekker op de opa fiets naar stal toe, heb 2 fietsen. 1 electrisch maar die is voor noodgevallen en lange afstanden. Stal is mini stukje dus extra caloriën verbranden. Normaal eet ik in de ochtend enkel vla met cornflakes en ik had nog trek dus 2 broodjes vruchtenhagen erbij. Maar ik heb nu al wel de hele ochtend buikpijn. Arme maag kan die hoeveelheden (gelukkig) niet meer aan. Op stal en in huis vandaag maar eens goed schoonmaken, het is me hier een paasei en ik heb gelijk mijn fitness gehad