Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan iedereen er hier iig op letten... Ik wens het ook niemand toe en hopelijk gaat het bij jou ook beteren! Bedankt voor je leerzame reacties!
) Die imunotherapie hoe reageert ze daarop? Want ook daarover zijn de meningen weer verdeelt he

fijn voor je dochter ook! Prettige ervaringen met prikken is altijd goed op die leeftijd, voor jou ook fijn dat ze zich zo goed redt daar. Ik dook vroeger de planten in
kreeg alsnog de prik natuurlijk.... Want ook in de planten konden ze prikken! Tijdens het bloedprikken ben ik als volwassene al plat gaan liggen en ja, ik hield ook nog een hand vast hahaha
nu kan ik dat wel zittend doen en rustig blijven. Ik wijs braaf de ader aan en de naald en kan zelfs nog rustig doorademen! Ik loop ook al mijn hele leven (oké als baby ben ik gedragen) in het ziekenhuis, dus ik had voor mijn gevoel de mount Everest beklommen. Ik functioneer weer bij naalden! (het voelde toch iet wat genant als het kind voor mij de prik zo in zn arm liet zetten en ik met klotsende oksels er stond als volwassene, stijf van de angst
. Dat is voor mij gelukkig verleden tijd!)

Gelukkig is hij nu op pensioen hahaha moet ik van hem geen prikken meer krijgen!

)