Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

.
.
.

Ik was in het begin ook zo, heb nu anderhalf jaar mijn vriend en toen ik de eerste keren bij hem ging slapen liet ik mijn make-up er ook opzitten, hahaha.
Maar dat is maar een paar keer geweest, hij zegt ook altijd dat hij mij mooier vind zónder make-up.
Jouw vriend vind jou vast ook erg mooi zonder make-up, anders is hij jou niet waard.
. Maar idd misschien is dat een optie
.
!xPenny schreef:Ik moet ook altijd make-up op hebben!![]()
Bij mn vriend kan ik wel zonder make-up bij hem thuis na het douche lopen, maar in het begin vond ik dit toch wel een beetje raar, maar zodra ik de deur uit moet en andere mensen tegen kom!
Ik heb zelf ook altijd een eyeliner op, maskara, potlood, en teken mijn wenkbrauwen en foundation (in de winter).
Daar ben ik vaak een dikke 10/15 min mee bezig.

Majken schreef:Ik borstel mijn haar echt heel de dag door, elk lesuur. Best erg eigenlijk als ik er over na denk haha.
Krijg je van dat schuim van dat vet haar?
, En ik doe iedere les wat deo op, en soms als het nodig is ook een sprietje parfum. En vaak zit ik te klooien met labello/handcreme, nee ik ben niet ijdel
Je kan als je er echt een beetje onzeker over bent, misschien eerst zonder een poedertje of foundation, en dan zonder mascara en dan zonder eyeliner? Even 'afbouwen' haha.
. Heel duidelijke foto's zijn het niet haha. Ik vind zelf van wel haha krijg echt een blotebillen gezicht:P