Vingers knakken slecht??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:15

Sonja schreef:
Als z'n vrouw vreemd was gegaan met z'n beste maat hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gezegd :))

_O-

Zwitsal

Re: Vingers knakken slecht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:19

misschien heeft hij zelfs wel last gekregen omdát zijn collega's hem jaren lang gewaarschuwd hebben.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:42

Ik knak en kraak al meer dan 40 jaar in al mijn gewrichten, soms ook geforceerd om een gewricht weer 'los' te krijgen.
Ze doen het nog steeds allemaal en ik ben nog geen ledematen verloren. :+
En ook geen reuma oid. Maar ik heb dus geen idee wat de toekomst nog gaat brengen. ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 23:50

Ik hoop dat jou berichtje mijn moeder gaat overtuigen :))

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:40

Quellian schreef:
Mijn HA zei laatst nog dat het geen kwaad kan. Ik kraak en knak ook als een oude wagen :j

Ik heb het ook gevraagd aan de huisarts en die wist het zelfs niet!

En een week later kreeg m'n vader een blaadje mee met de tekst 'Is knakken met je vingers slecht?'.

Der stond in dat der een Arts met z'n linker hand dacht ik al meer dan 30 jaar knakte en was geen verschil in de ene hand en de andere hand.
En volgens die arts was der niks slechts aan!

Ik knak ook dagelijks, en ik doe het heel veel als ik veel stress heb, nu heb ik der niet veel last van..
Maar ik kan wel heel veel knakken, heel af n toe moet ik wel eventjes knakken met m'n vingers.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 17:49

Ik heb ergens gelezen (Quest?) dat het geen kwaad kan. Wel is het een rotgeluid voor je medemens!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:10

Het is slecht voor je,ik weet niet waarom maar dit wordt mij ook altijd verteld,en heb het zelfs van een fyshiotherapeute gehoord...dus dan geloof ik het maar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:41

Ik zou er wel mee oppassen, ik heb langere tijd heel vaak mijn rechterenkel geknakt meerdere malen per dag en achter elkaar en ik heb nu heel snel last van die enkel, ga er sneller doorheen ( daarvoor nooit ) , pijn erin, en ook als ik op schoenen heb gelopen die geen goede steun bieden wordt het erger, daardoor ben ik wel een beetje afgekickt van het knakken...

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 10:09

TessaKaizoku schreef:
Ik zou er wel mee oppassen, ik heb langere tijd heel vaak mijn rechterenkel geknakt meerdere malen per dag en achter elkaar en ik heb nu heel snel last van die enkel, ga er sneller doorheen ( daarvoor nooit ) , pijn erin, en ook als ik op schoenen heb gelopen die geen goede steun bieden wordt het erger, daardoor ben ik wel een beetje afgekickt van het knakken...

Maar knakte die enkel niet al makkelijker omdat er iets niet goed zit/zat.
Heel veel dingen worden omgedraaid, de een als oorzaak gezien. Terwijl het een gevolg ergens van is.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 12:01

Volgens mij fysio kan het geen kwaad en kan het juist goed zijn. :) Desondanks is het knakken van je vingers nogal overbodig en ik probeer het dus te laten. :P Maar mijn rug knak ik dus heel vaak per dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 15:17

Quir schreef:
TessaKaizoku schreef:

Maar knakte die enkel niet al makkelijker omdat er iets niet goed zit/zat.
Heel veel dingen worden omgedraaid, de een als oorzaak gezien. Terwijl het een gevolg ergens van is.

Nou hij knakte niet echt heel makkelijk, beetje maar. Maar voordat ik hem ging knakken was er niks mis met mijn enkel hoor! Maar ik kan het natuurlijk ook niet zeker weten. Maar het knakken maakte alles in ieder geval veeeeeel erger!