Sonja schreef:Als z'n vrouw vreemd was gegaan met z'n beste maat hadden ze waarschijnlijk hetzelfde gezegd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Mijn HA zei laatst nog dat het geen kwaad kan. Ik kraak en knak ook als een oude wagen

TessaKaizoku schreef:Ik zou er wel mee oppassen, ik heb langere tijd heel vaak mijn rechterenkel geknakt meerdere malen per dag en achter elkaar en ik heb nu heel snel last van die enkel, ga er sneller doorheen ( daarvoor nooit ) , pijn erin, en ook als ik op schoenen heb gelopen die geen goede steun bieden wordt het erger, daardoor ben ik wel een beetje afgekickt van het knakken...
Quir schreef:TessaKaizoku schreef:Ik zou er wel mee oppassen, ik heb langere tijd heel vaak mijn rechterenkel geknakt meerdere malen per dag en achter elkaar en ik heb nu heel snel last van die enkel, ga er sneller doorheen ( daarvoor nooit ) , pijn erin, en ook als ik op schoenen heb gelopen die geen goede steun bieden wordt het erger, daardoor ben ik wel een beetje afgekickt van het knakken...
Maar knakte die enkel niet al makkelijker omdat er iets niet goed zit/zat.
Heel veel dingen worden omgedraaid, de een als oorzaak gezien. Terwijl het een gevolg ergens van is.