Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vooral boksen en ritme ''kunfu''. Ook overal waar we het nog niet gehaald hadden, de volgende ''level'' open gespeeld
Ben erg benieuwd!
20 min. wii fit gedaan, incl. hardlopen en ik was kapot
__Marije__ schreef:Ik deed het ook! Alleen mn balanceboard is kapotDe batterijen hebben gelekt, beetje jammer! En ik vind juist die spelletjes het leukst dus nu is mijn motivatie een beetje weg
Sophie_midas schreef:Jakary schreef:Ik sport ook met de wii![]()
Via internet kan je trouwens de zumba bestellen voor 23 euro
Waar dan?Ik had op een paar sites gekeken en overal was hij even duur....

rutting schreef:__Marije__ schreef:Ik deed het ook! Alleen mn balanceboard is kapotDe batterijen hebben gelekt, beetje jammer! En ik vind juist die spelletjes het leukst dus nu is mijn motivatie een beetje weg
jammer heb het ook gehad dat de batterijen lekte waardoor er een pennetje was afgebroken.Had een ander oplossing heb er een batterij pack gekocht voor de ballanceboard en hij doet het weer,nu voor mij alleen batterijpacks geen batterijen,weer actief sporten ,just dance en michael jackson the experience is ook super leuk,maar best vermoeiend vooral michael jackson.
Zwitsal schreef:He leuk een topic over de wii.
Ik heb het even geprobeerd, sporten met de wii fit maar ik verveelde me eigenlink vrij snel daarmee.
Het hardlopen vond ik nog wel grappig maar ik vond het spel daarbij heel onduidelijk op de controlers reageren. Ik kreeg dat poppetje niet harder aan t lopen, wat ik ook deed. Dus dan was ik bekaf en dat poppetje bleef maar dingen zeggen als "doorgaan! Niet stoppen!". Dus daar was de lol ook snel vanaf.
Ik kon me wel heel goed vermaken met dat steps gedoe maar daar zijn geen moeilijkere levels van? Ik kan er maar 2 vinden en die heb ik allbei al "perfect" uit gevoerd (zulke simpele stapjes kan een kind van 6 ook nog wel) maar er komt geen moeilijker level vrij.
Maar ik hoop binnenkort weer fanatiek aan de slag te kunnen..
Ik geloof dat ik er op bokt niet over mag praten maar heb mn wii naar een kennis gebracht die m even gaat aanpassen.
Krijg er daarna ong 500spellen op (hij heeft er ong 1300 maar ik heb er een externe harde schijf voor nodig en voor meer dan 500 spellen wordt het me te duur).
Geloof dat daar ook een aantal fitness spellen tussen zitten, en een aantal dans spellen (die just dance spellen, dat micheal jackson zag ik er ook tussen staan maar ik ben geen fan van hem dus weet niet of ik die er bij wil). Zal nog eens kijken of dat zumba er ook bij zit.
Heeft iemand al zo'n dansspel met zo'n mat uitgeprobeer? Dat je op van die pijlen moet gaan staan?
En is die zumba riem/belt ook ergens los te krijgen? (volgens mij kon ik m alleen maar vinden in combi met het spel zelf) en is dat zumba ook te spelen zonder die riem?
Wij kunnen dus alleen niet een nieuw spel kopen, want dan gaat hij updaten en dat moet niet
Ben benieuwd naar andere dingen die ook in dit nieuwe spel zitten, maar vond dit voor vanavond laat wel even genoeg
Alwiene schreef:Ik heb ook een Wii speciaal om ermee te sporten. Heb vandaag EA Sports Active 2 gekocht, vooral voor de steps, heb vanavond 20 minuten steps gedaan en zat flink in het zweet en had volgens dat ding ca. 175 kcal verbrand. Vond het erg leuk om te doen, veel leuker dan de saaie en langzame steps van de Wii fit plus.Ben benieuwd naar andere dingen die ook in dit nieuwe spel zitten, maar vond dit voor vanavond laat wel even genoeg