Sporten op de WII.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Sporten op de WII.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:36

Ik doe mee! mijn motivatie mist ook een beetje. Wilde elke dag eigenlijk een halfuurje, en dan uiteindelijk wat opbouwen, alleen nu is de tv kapot! En anders moet ik hem elke keer verslepen, is me te veel werk haha. Ik doe altijd een plan, bij wii fit +, en dan op de deur daar kan je een reeks oefeningen samenstellen. En ik wil ook nog wel zumba! Lijkt me erg leuk, heb het een keer zo gedaan voor de tv ik vond het echt helemaal super!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:40

Nell_ schreef:
Wil ook graag de zumba voor de wii!

Ik ook! Maar hij is nog wel erg duur... (ben maar een arme student)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:44

Ik vind hem ook prijzig! Vriendin heeft hem, dus vraag eerst wel of ik hem mag lenen :+

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:02

Zumba lijkt me ontzettend leuk! Just Dance 3 ook :j

Gister zomaar 2 uur (incl 15 minuten pauze) ge-wiit := Vooral boksen en ritme ''kunfu''. Ook overal waar we het nog niet gehaald hadden, de volgende ''level'' open gespeeld :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:24

Ik heb de zumba voor de wii besteld! :D Ben erg benieuwd!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:34

Hier gisteren ook weer begonnen met wii fit. Het was weer 255 dagen geleden dus het werd weer tijd :o
Ik merk wel dat ik een conditie van nul komma niets heb :D 20 min. wii fit gedaan, incl. hardlopen en ik was kapot :o
voel nu ook spieren die ik al een tijdje niet heb gevoeld.
EN, nog een groot pluspunt, het balanceboard geeft 3 kg. minder aan dan de gewone weegschaal :+

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:17

Ik heb sinds een paar weken de wii heb gisteren een sport spel gekocht alleen nog een balance bord :)
Zumba wil ik ook graag hebben :)

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:13

Ik sport ook met de wii :j
Via internet kan je trouwens de zumba bestellen voor 23 euro ;)

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:16

Ik was verleden jaar erg actief bezig. nu moet ik weer even de hup krijgen.
Maar samen met de wii toch wel dik 10 kilo afgevallen. ( natuurlijk ook minder snoepen)
Een sport school heb ik geen tijd en zin in. bovendien vindt ik het duur. dus maar aan de wii en met succes dus.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:30

Jakary schreef:

Waar dan? :) Ik had op een paar sites gekeken en overal was hij even duur....

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:43

__Marije__ schreef:
Ik deed het ook! Alleen mn balanceboard is kapot := De batterijen hebben gelekt, beetje jammer! En ik vind juist die spelletjes het leukst dus nu is mijn motivatie een beetje weg

jammer heb het ook gehad dat de batterijen lekte waardoor er een pennetje was afgebroken.Had een ander oplossing heb er een batterij pack gekocht voor de ballanceboard en hij doet het weer,nu voor mij alleen batterijpacks geen batterijen,weer actief sporten ,just dance en michael jackson the experience is ook super leuk,maar best vermoeiend vooral michael jackson.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:16

Sophie_midas schreef:
Jakary schreef:

Waar dan? :) Ik had op een paar sites gekeken en overal was hij even duur....

Ik heb hem ook zo goedkoop :D
Buitenlandse site: http://www.play.com
Creditcard voor nodig, dus vriendinnetje heeft hem voor mij besteld.

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:20

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:23

He, balen, ik heb hem al bij de Mediamarkt gekocht. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:25

Zumba Wii 1 en 2 doe ik :j puur om mijzelf tussendoor fit te houden (ik doe ook zumba in de sportschool, ben redelijk tot ongelooflijk fanatiek :+ ) en ik doe ook Just Dance 1,2 en 3 :j

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 00:09

He leuk een topic over de wii.
Ik heb het even geprobeerd, sporten met de wii fit maar ik verveelde me eigenlink vrij snel daarmee.
Het hardlopen vond ik nog wel grappig maar ik vond het spel daarbij heel onduidelijk op de controlers reageren. Ik kreeg dat poppetje niet harder aan t lopen, wat ik ook deed. Dus dan was ik bekaf en dat poppetje bleef maar dingen zeggen als "doorgaan! Niet stoppen!". Dus daar was de lol ook snel vanaf.
Ik kon me wel heel goed vermaken met dat steps gedoe maar daar zijn geen moeilijkere levels van? Ik kan er maar 2 vinden en die heb ik allbei al "perfect" uit gevoerd (zulke simpele stapjes kan een kind van 6 ook nog wel) maar er komt geen moeilijker level vrij.

Maar ik hoop binnenkort weer fanatiek aan de slag te kunnen..
Ik geloof dat ik er op bokt niet over mag praten maar heb mn wii naar een kennis gebracht die m even gaat aanpassen.
Krijg er daarna ong 500spellen op (hij heeft er ong 1300 maar ik heb er een externe harde schijf voor nodig en voor meer dan 500 spellen wordt het me te duur).

Geloof dat daar ook een aantal fitness spellen tussen zitten, en een aantal dans spellen (die just dance spellen, dat micheal jackson zag ik er ook tussen staan maar ik ben geen fan van hem dus weet niet of ik die er bij wil). Zal nog eens kijken of dat zumba er ook bij zit.

Heeft iemand al zo'n dansspel met zo'n mat uitgeprobeer? Dat je op van die pijlen moet gaan staan?
En is die zumba riem/belt ook ergens los te krijgen? (volgens mij kon ik m alleen maar vinden in combi met het spel zelf) en is dat zumba ook te spelen zonder die riem?

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 09:17

@zwitsal, mijn wii is ook omgebouwd maar degene die dat heeft gedaan voor me was er blijkbaar nog niet zo goed in want 3 kwart van de spellen die op m'n hd staan doen het niet... :S

Zo'n dansmat spel vind ik erg leuk maar met name als je met meerdere mensen tegelijk speelt. Is echt grappig dan, muziek hard en je zweet je een ongeluk dat wel... :P

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:35

rutting schreef:
__Marije__ schreef:
Ik deed het ook! Alleen mn balanceboard is kapot := De batterijen hebben gelekt, beetje jammer! En ik vind juist die spelletjes het leukst dus nu is mijn motivatie een beetje weg

jammer heb het ook gehad dat de batterijen lekte waardoor er een pennetje was afgebroken.Had een ander oplossing heb er een batterij pack gekocht voor de ballanceboard en hij doet het weer,nu voor mij alleen batterijpacks geen batterijen,weer actief sporten ,just dance en michael jackson the experience is ook super leuk,maar best vermoeiend vooral michael jackson.

Hmm dat kan ik nog wel proberen, ik heb ook zo'n batterijpack namelijk. Maar ik ben bang dat de contactjes gewoon kapot zijn :=

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:37

Zwitsal schreef:
He leuk een topic over de wii.
Ik heb het even geprobeerd, sporten met de wii fit maar ik verveelde me eigenlink vrij snel daarmee.
Het hardlopen vond ik nog wel grappig maar ik vond het spel daarbij heel onduidelijk op de controlers reageren. Ik kreeg dat poppetje niet harder aan t lopen, wat ik ook deed. Dus dan was ik bekaf en dat poppetje bleef maar dingen zeggen als "doorgaan! Niet stoppen!". Dus daar was de lol ook snel vanaf.
Ik kon me wel heel goed vermaken met dat steps gedoe maar daar zijn geen moeilijkere levels van? Ik kan er maar 2 vinden en die heb ik allbei al "perfect" uit gevoerd (zulke simpele stapjes kan een kind van 6 ook nog wel) maar er komt geen moeilijker level vrij.

Maar ik hoop binnenkort weer fanatiek aan de slag te kunnen..
Ik geloof dat ik er op bokt niet over mag praten maar heb mn wii naar een kennis gebracht die m even gaat aanpassen.
Krijg er daarna ong 500spellen op (hij heeft er ong 1300 maar ik heb er een externe harde schijf voor nodig en voor meer dan 500 spellen wordt het me te duur).

Geloof dat daar ook een aantal fitness spellen tussen zitten, en een aantal dans spellen (die just dance spellen, dat micheal jackson zag ik er ook tussen staan maar ik ben geen fan van hem dus weet niet of ik die er bij wil). Zal nog eens kijken of dat zumba er ook bij zit.

Heeft iemand al zo'n dansspel met zo'n mat uitgeprobeer? Dat je op van die pijlen moet gaan staan?
En is die zumba riem/belt ook ergens los te krijgen? (volgens mij kon ik m alleen maar vinden in combi met het spel zelf) en is dat zumba ook te spelen zonder die riem?

Ik denk dat je met wat creativiteit ook zelf wel dat kunt maken! Misschien dat het zelfs wel lukt met zo'n telefoonzakje aan een riem bevestigd?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:02

Degene die mijne 'ombouwd' (hij wordt ge-softmod, dus alleen een stukje software aangepast, hij kan.met de reset knop dus ook gewoon terug gezet worden naar de fabrieksinstelling) doet dat echt al jaren dus ik neem aan dat dat goed moet gaan :p

kunbje met 1 dansmat dan met meerdere mensen spelen? Of heb je dan voor elke speler een mat nodig?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 20:16

Ja ik heb hem ook op die manier omgebouwd Zwitsal :) Wij kunnen dus alleen niet een nieuw spel kopen, want dan gaat hij updaten en dat moet niet :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 23:32

Ik heb ook een Wii speciaal om ermee te sporten. Heb vandaag EA Sports Active 2 gekocht, vooral voor de steps, heb vanavond 20 minuten steps gedaan en zat flink in het zweet en had volgens dat ding ca. 175 kcal verbrand. Vond het erg leuk om te doen, veel leuker dan de saaie en langzame steps van de Wii fit plus. :D Ben benieuwd naar andere dingen die ook in dit nieuwe spel zitten, maar vond dit voor vanavond laat wel even genoeg :+

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 23:34

Robin schreef:
Ik zumba op de wii! Is echt super leuk :)

Heet dat spel ook zo?

Ik ga ook nog eens rondsnuffelen naar leuke sportspelen!

Just dance 1 heb ik maar vind ik niet zoveel aan, dus op zoek naar nieuwe :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 08:41

Alwiene schreef:
Ik heb ook een Wii speciaal om ermee te sporten. Heb vandaag EA Sports Active 2 gekocht, vooral voor de steps, heb vanavond 20 minuten steps gedaan en zat flink in het zweet en had volgens dat ding ca. 175 kcal verbrand. Vond het erg leuk om te doen, veel leuker dan de saaie en langzame steps van de Wii fit plus. :D Ben benieuwd naar andere dingen die ook in dit nieuwe spel zitten, maar vond dit voor vanavond laat wel even genoeg :+

Dit spel is wel leuk dus?

Onze wii is ook aangepast, alleen hier ook veel spellen die het niet doen op de HD.Op een stick wel dan!

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 10:42

iemand ook ervaring met Kinect? zit te twijfelen om er eentje te kopen...