aura's zien

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:52

Fiffill schreef:
Miss_Caroo schreef:
ja voor zover ik weet kan dat toch ook gewoon? Als jij een pen vast pakt, dan gaat jouw energie ook bij die pen zitten, dus dan zie je die enegie.
Dat is wat ik er van weet hoor?
Ik zie het meestal alleen bij mensen, verder niks. Ook niet bij bomen enzo.

Ik bedoelde meer van die dingetjes die er ook wel zijn, dat je naar een plaatje moet kijken en dan iets gaat zien/als je naar een witte muur kijkt en iets ziet. Volgens mij zie je gewoon altijd wat als je iets tegen een witte muur houdt, dat heeft toch niks met aura's te maken?

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?
je hebt ook het nabeeld, maar dat is geen aura he.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:52

altijd jammer dat als je een topic maakt, dat er altijd mensen zijn die de boel verzieken..
zielig dit

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:53

Dit heeft niks met verzieken te maken hoor.
Ik bedoel gewoon dat welk voorwerp je ook voor een witte achtergrond houdt, je toch altijd gewoon iets eromheen ziet als je er langer naar kijkt. Dat heeft toch niks met aura's te maken voor zover ik weet?

lovemario

Re: aura's zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 21:55

die reactie bedoel ik ook niet. had het meer over de reacties van Pretty en Snadrem

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:57

snadrem: Aura's zien is ook zeker geen staren!
je vergroot de gevoeligheid in je ogen, kijkt meer met de buitenste kant om het zo maar even simpel uit te leggen. Concentratie nodig, maar niet te moeilijk kijken en het luchtig houden. Dan ziet iedereeen aura's. iedereen kan ze zien, geloof je het niet, probeer het zelf. ik durf te wedden dat als jij een wit blad achter je hand houdt en 5 min naar jer hand kijkt, je een kleur of energie zal gaan zien. Deze energie is gewoon waarneembaar. Onze ogen zien dat wanneer je je erop concentreert.

Fenrir

Vind ik ook niet verzieken, is gewoon een beetje flauw (vond die van je ogen dicht wel grappig :') ). Maar goed, iemand antwoord op mijn vraag (behalve 'het is wel een aura', ik zou het graag iets concreter hebben).

Edit; nou, oké, dan zie ik ook aura's. :+
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 19-11-11 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Snadrem

Miss_Caroo schreef:
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld?
je hebt ook het nabeeld, maar dat is geen aura he.

Ik denk dat ze inderdaad nabeeld bedoeld. Dat je bijvoorbeeld heel lang naar een plaatje van Jezus moet kijken, en vervolgens op iedere muur Jezus ziet omdat die nog op je netvlies staat. Of zo'n draaiende spiraal waar je in moet staren, en dan daarna naar je hand kijken: dan is het net of je hand "bubbelt".

In dat opzicht denk ik dat er aardig wat mensen zijn die denken dat ze aura's zien, maar meer de "uitstraling" van bijvoorbeeld hun trui zien of zo, snap je? Als in: blauwe trui --> Blauw aura.

(En dat was wel even serieus. Het lukt me best.)

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 21:59

ja inderdaad. Dát is het nabeeld. Dat is zeker geen aura :P haha
Nee aura zien is dat je echte om je hand, of een ander mens, een energie ziet. die energie beweegt, heeft kleur, leeft. Dat zie je.

Liekess

@Fiffill ja daar dacht ik ook aan, tegen een witte muur zie je altijd wel kleurtjes etc.
Ik geloof best wel in energieën enzo, ik denk dat iedereen dat wel uitstraalt, en dat voel je ook altijd wel. Sommigen misschien meer dan anderen, dieren zien we wel heel erg denk ik.
Maar het is ook maar wat je wilt zien natuurlijk. Als je ergens heel geconcentreerd naar staart vervormt/verkleurt het vanzelf wel. Niet dat ik zeg dat mensen die beweren aura's te zien liegen, het zou natuurlijk best kunnen, er is nooit bewezen dat het niet kan. Maar ik denk wel dat je jezelf zoiets ook heel makkelijk aan kan praten :)

Fenrir

Nabeeld bedoelde ik inderdaad, en ik snap ook wel dat dat geen aura is ;) maar het lijkt wel op hetgeen je ziet om een voorwerp als je het tegen een lichte achtergrond houdt.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 22:00

Rood Rood algemeen: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.

Donker rood daadkracht, dynamiek, wil, bezitsdrang, dierlijk, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid, onveilig gevoel

bruinrood, dof bijna roestkleurig gierigheid, hebzucht .

Helder rood energie, activiteit, moed, warmte, vitaliteit, emotionaliteit, temperament, materialisme, sexualiteit

een rode wolk irritatie/hoofdpijn

bloed rood sensualiteit

dieprode flitsen tegen zwarte achtergrond Boosheid

Geel algemeen: intellect, optimisme, fris, begrip, bedachtzaam, kennis, wijsheid, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, hoger inzicht, nerveus, irritatie.

helder/licht geel intellect, intuïtie, geestelijke ontwikkeling, ego, sociale vaardigheden, sterke persoonlijkheid

donker geel wantrouwen, afgunst, haat, lagere instincten, spanning , lafheid, argwaan,

dof oker geel intelligentie gebruikt voor egoïstische doelen

Okergeel stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning

zacht geel intellect dat zich wijd aan spirituele zaken

roodachtig barnsteengeel hoger niet-zelfzuchtig denken

oranje algemeen: Vitaliteit, dynamiek, opbouwend, vrolijkheid, toewijding, meegevoel, trouw, genezing, gezondheid, drang tot ontwikkeling, koppigheid, vitaliteit, creativiteit, actieve intelligentie, loyaliteit, opbouwend, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, gezondheid,openheid, ambitie.

Oranje-Geel scherp verstand, speels, zelfbewustzijn, ambitie, humor, vrijheid.

Geel-Groen: communicatie, sympathie, medegevoel, toekomstgericht, opgewekt.

groen Groen algemeen: Bescherming, hogere gedachten, natuur, creativiteit, tolerantie, beleefdheid, zelfstandigheid, toewijding, harmonie vrede, controle, zelfbeheersing, onverschilligheid, terug naar verleden, conventioneel

midden groen evenwicht, betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde, geestelijke ontwikkeling,communicatie,zorgzaamheid.

donker groen eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme

donker olijf groen eigendunk, verraderlijk.

helder appelgroen grote vitaliteit

jade groen Grote geestelijk ontwikkeling, geestelijke groei.

smaragdgroen veelzijdigheid, vernuftigheid en inventiviteit onzelfzuchtig toegepast

kobalt of ultramarijn toewijding voor een spiritueel ideaal

licht stralend blauwgroen diepe sympathie en medelijden met inlevingsgevoel.

blauw introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl

Lichtblauw: toewijding aan idealen, zachtheid, incasseringsvermogen, mededogen, helderheid.

indigo mediumschap, genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieus, voorzichtigheid

violet` gereserveerdheid, spirituele ontwikkeling, hoger ik, intuïtie, mystiek, magie, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, wijsheid, kunst, creativiteit, inzicht, eenzaamheid.

Lila mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie, artistiek, fijngevoeligheid, expressief.

Roze sensibiliteit, emotionaliteit, vrouwelijkheid, onvoorwaardelijke liefde, tederheid, sentimentaliteit.

Bruin egoïsme, liefdeloosheid, aardgebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging

Donkerbruin liefdeloosheid, aard- gebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging

bruingrijs egoïsme

grijsgroen bedrog en listigheid,,jalousie.

loodgrijs depressie

licht vaal grijs diepe angst

zwart Algemeen: Vernietiging, dood, hopeloos, seksueel negatief.
Toelichting: Zwart is geen kleur, het duidt op een volkomen afwezigheid van kleur en licht aan, en duidt op een tegengestelde toestand van geestelijk inzicht. We kunnen ook grijs als zodanig beschouwen, ook dit is een gebrek aan instraling van genoeg licht.

zwart, in dikke wolken haat en kwaadwillendheid
Wit hoger bewustzijn, invoelingsvermogen,energiestuwing, wijsheid, levenservaring, ontwikkelde spiritualiteit, tevredenheid.`

goud zuiver intellect, toegepast op filosofie of wiskunde

goud geel Idealistisch denken, hoge trap van wijsheid.

zilver Levendigheid, veelzijdigheid.

misschien ook leuk om te weten :)

bij mij waren de meest recente kleuren lichtblauw, geel en wit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:05

Mijne is boktblauw denk ik. Of pennyroze.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:06

En dat nabeeld, beweegt dat ook mee als je bv je hand beweegt? Ongeveer zoals een vlammetje beweegt als je dat heen en weer doet. Ik zie wel kleurtjes om mensen. dieren en zelfs bomen als ik mijn best doe, maar of het aura's zijn of nabeelden, ach...Al betwijfel ik dat laatste toch. Leraren hadden altijd een blauwgroene waas om hun hoofd, ongeacht huid,- of haarkleur. Katten krijgen vaak een oranjegele gloed om zich heen, ook hier weer ondanks de verschillende haarkleuren. Alleen bomen, die zijn standaard roze, dat zou nog weleens een nabeeld kunnen zijn...
Net de een na laatste post bekeken en moet zeggen dat die kleuren dan wel wat kloppen, vind ik.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 22:07

of grijsgroen, of bruingrijs

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:14

Heb net even geprobeerd en ik zie een donker paarse gloed, ik schrik er echt van! wat betekend dit?

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:14

pluizebolplum ik denk dat je eerder aura's ziet dan mensen. Een nabeeld, zie je toch niet elke moment? Als je ogen weer gewoon zijn, is het hele nabeeld verdwenen.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 22:15

hier boven staat een hele lijst met kleuren :)

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:19

Wat ik me dan afvraag, als je oog een aura kan waarnemen bij daglicht.
Waarom dan niet in het pikkedonker?
Als ik in het donker ben en mijn eigen hand voor me houdt, maar neit kan zien, kan ik m'n aura ook niet zien? Dat begrijp ik niet wie weet het wel?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:20

Omdat zwart negatief is en wit positief.
Het heb iets te maken met het afbuiging van de kleuren dat ik ooit eens had gelezenxD.
Eigelijk is elke kleur gewoon zwart en wit, misschien iemand ons kan toelichten erover.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:21

Hmm.. een beetje lichtblauw en wit, en het is maar amper een milimeter. Zeker in combinatie met de beschrijving bij de kleur betwijfel ik of dat het mijn aura was :')

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 22:23

lovemario schreef:
hier boven staat een hele lijst met kleuren :)

Donker paars staat er niet tussen dacht ik?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 00:38

Miss_Caroo schreef:
pluizebolplum ik denk dat je eerder aura's ziet dan mensen. Een nabeeld, zie je toch niet elke moment? Als je ogen weer gewoon zijn, is het hele nabeeld verdwenen.

Aura's zie ik ook niet elk moment, ook daar moet ik me even op instellen. Overigens zie ik in het donker ook wel een gloed, al is die dan wat grauwgrijs.
Heb het leren herkennen na een stukje over aura's met daarbij een oefening om ze zelf te leren zien. Moest je voor een spiegel gaan staan en dan net iets boven jezelf kijken. In eerste instantie zag ik niets wat ik niet vaker had gezien, totdat ik dat stukje nog eens doornam en bleek dat ik het dus allang kon zien maar dacht dat dat iets heel normaals was.
Maar evengoed, zolang het me geen brood bij de bakker oplevert mag het van mij ook nabeeld heten, ik kan daar nooit zo wakker van liggen.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 00:44

Ik zie geen aura's maar voel heel erg aanwezigheid van mensen
Ook hoe ze zijn (ook al verbergen ze bijvoorbeeld dat ze verdrietig zijn dat voel ik wel aan)
En ook als iemand bijvoorbeeld heel druk is of gestresst weet niet precies hoe ik het moet omschrijven maar voel die persoon heel duidelijk aan
Alsof er een zware druk op mijn schouders komt te liggen
Ook bijvoorbeeld met toetsen als mensen weggingen merkte ik gewoon dat het steeds leger om me heen werd alsof er beetje bij beetje een last van me schouders ging

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 00:46

blauw introvert, liefdevol, rust, verdieping, afstandelijkheid, wijsheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, stabiliteit, intuïtie, gezag, stijl
Deze heb ik
het klopt ook met hoe ik ben

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 01:15

_Pretty schreef:
Als ik m'n ene oog dicht doe en dan m'n andere verplaatst het voorwerp waar ik naar kijk.
Ben ik nu ook paranoïde eeeeh paranormaal? :D

hahahaha geweldig.

ik geloof hier ook niet zo in eigenlijk?