Sabinee__ schreef:Ik denk eerder dat het voor een heel groot deel te maken heeft met je slaap en eetpatroon.
Je geeft aan al jaaaaren zo slecht te eten en te slapen.. En toen opeens in je puberteit kreeg je last?
Hormonen+slechte voeding+rust staat garant voor vermoeidheid en lichamelijke klachten..
En anders is het naar mijn idee wel een ophoping van gewoon te lang slecht met jezelf omgaan.
Gelukkig gaat het nu beter!
Ik geloof de TS wel, er zijn meerdere verhalen over soortgelijke gevallen, en niemand weet de situatie van de TS toch? Dus niemand kan hier echt een goede mening over geven.
Dus nog veel sterkte!

Ik weet niet waarom ik minder last heb van de straling van een mobiel of die van een tv. En daar ben ik overigens niet de enige in. Ik heb een verklaring gelezen van een vrouw die last had van haar draadloze muis, toetsenbord, en andere draadloos kantoorspul. Die kloeg verder ook niet over mobieltjes of tv's oid. Enkel bij die dingen merkte ze dit actief, ze heeft overal weer een draad aan gehangen en het was over.
). K gebruik altijd draadloos internet en heb mijn mobiel dag en nacht aan staan,dus ja... 
(just kidding).
) en denk ik dat er maar 2 huizen in de buurt zijn, zie ik 5 verbindingen staan met allen een ander signaalsterkte en naam.