Bedankt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cash87 schreef:De nekklachten van mij komen niet vanuit me nek maar vanuit me rug (hoog thoracaal).
Als ik hoofdpijn heb ga ik wel veel naar buiten, maar als ik op het werk ben kan ik moeilijk zeggen dat ik even een rondje ga lopen omdat ik hoofdpijn heb!
Ik merk wel als ik bij de paarden ben dat het dan minder is, door de frisse lucht buiten en ook wel doordat ik dan even kan ontspannen!
Ik heb heel veel last van spanningen gehad (ook therapie hiervoor) maar dat waren juist periodes dat ik zo goed als geen hoofdpijn had!
Bedankt voor de tip!
) dus dan zou ik alleen maar mn bovenlichaam kunnen trainen.
. Ik heb daarna nog 4 behandelingen gehad en ben nu bijna helemaal van m'n hoofdpijn af. Ik heb het nu gemiddeld 1x per maand ipv een aantal keer in de week. Ik kan dus een osteopaat aan iedereen met hoofdpijn aanbevelen
.Cash87 schreef:De oefeningen die ik in de therapie doe, herhaal ik nog regelmatig. Om de week ga ik nog naar de fysio voor massage van rug/schouders/nek.
Ik wil best krachttraining doen, maar ik zou niet weten wanneer..en daarentegen kan ik ook weer niet echt gaan fitnissen omdat ik een versleten knie heb die ik zoveel mogelijk moet ontlasten (paardrijden is ook niet goed maar oke) dus dan zou ik alleen maar mn bovenlichaam kunnen trainen.
Ik heb wel een hypermobiele nek, wat wel spierspanningen veroorzaakt en ook hoofdpijn kan veroorzaken.
Maar het is gewoon zo raar, op momenten dat mijn nek vast zit door spierspanningen of klachten van me rug heb ik dus geen hoofdpijn!
Ik probeer het nu nog bij deze huisarts, als hij mij niet verder ga helpen onderneem ik wel stappen naar een andere arts. Nu nog even niet.
Ik ben nog niet bij een ostheopaat geweest..wat zijn de ervaringen daar?
heftig hoor....

o0eefje0o schreef:wat het bij mij was: mijn maag was van streek mijn darmen werkte ( ging 1x in de week na wc ) niet dus er kwamen afvalstoffen in mijn lichaam inplaats van eruit en dit uite ik in hoofdpijn! heel stom heel bizar maar ben van de hoofdpijn af! zou het dan ook iedereen aanraden.
Cash87 schreef:Ik ga ook maar heel weinig naar de wc (hooguit 2x per week), kan ik volgende keer bij de HA ook wel even aangeven.
Vandaag bij een nieuwe huisarts geweest, heb me daar ook gelijk ingeschreven.
Hij nam gelijk mijn verhaal een stuk serieuzer!
De symptomen lijken op migraine dus ik heb nu Ibruprofen 600mg gekregen die ik zo nodig moet innemen als ik een aanval voel opkomen..
Ook moet ik stoppen met de pil..het kan ook is in mijn hormoonhuishouding zijn, kijken of dat eventueel ook invloed heeft.
Over 1 maand moet ik weer terug gaan..ben benieuwd!
Heb er iig een veel beter gevoel bij!

Cash87 schreef:Ja dat kan het ook zijn, maar zo raar ik slik de pil al 6 jaar zonder klachten eigenljk..laatste tijd wel wat meer die hoofdpijnklachten rond de menstruatie, maar ik heb denk ook 4 verschillende pillen gehad omdat andere elke keer niet meer vergoed werden ofzo. Ze zeiden bij de apotheek dat het dezelfde werkzame stof had!