Ik vind plat dus wasbord je ziet spieren plat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
E_Nalanta schreef:Ik zie het vetrol-loos platZo'n sixpack bij vrouwen vind ik zo... neh
Denk dat het ook per persoon heel erg veranderd, de een ziet sneller resultaat en de ander gewoon NIET.
Rianne_ schreef:Moonfish13, bedoel je waarom ik het hardlopen niet probeer? Omdat ik dus niet goed weet hoe ik het moet combineren met de rest.Je moet er toch wat tijd voor vrijmaken en dat is nog best lastig. Als ik het ga proberen dan wordt het inderdaad wel met zo'n programmaatje.
Nell_ schreef:En een strakke buik na een zwangerschap is idd geen voila. Had een strakke, platte buik, maar is nu niet erg strak meer. Maar is ook pas 2 maanden geleden
Benfan schreef:Ik met hetzelfde probleem, alleen heb ik daarbij een erg slecht energie huishouden. Heb een tijdje gesport maar ben gestopt (naja, niet meer gegaan) omdat ik soms 2 dagen daarna echt kapot was. Minder kracht, absoluut geen energie om wat te doen, erg moe. Ik kon gewoon niet 2 dagen werken, en paard en huishouden + honden (en de bijbehorende psygische problemen)en daarbij niet mezelf hopeloos voorbij lopen. Hoe los je zoiets op?? Hoe bouw je dus je energie op zodat je je conditie omhoog kan gooien. Op goeie dagen kan ik alles, nergens last van en heb ik een redelijk normale conditie. Maar zoals nu? de winter.. man.. ik rol om 10/12 uur mijn bed uit .. doodmoe, en ga er om 10/11 uur in.. nog steeds doodmoe.
SplashIsLief schreef:Rianne_ schreef:Moonfish13, bedoel je waarom ik het hardlopen niet probeer? Omdat ik dus niet goed weet hoe ik het moet combineren met de rest.Je moet er toch wat tijd voor vrijmaken en dat is nog best lastig. Als ik het ga proberen dan wordt het inderdaad wel met zo'n programmaatje.
Voor elke sport of inspanning moet je tijd vrij maken. Dus als je strakkere spieren wilt en/of wilt afvallen zul je daar tijd in moeten investeren