Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
En o o o, wat ben ik toch onsexy!!
Annickkii schreef:Tsja je hebt moeders die dat inderdaad doen, ik ben zelf kapster en zie het vaak genoeg, ik probeer dan tog als ze kort gaan te adviseren een beetje een hip kapsel te nemen dat me meestal wel lukt! Maaar.... En zijn ook genoeg mama's die kort haar hebben, hip, leuk kleurtje, mooi lijntje en sexy hoor vergis je niet. En kort haar is zeker niet verlept, heb het zelf ook gehad, hangt er maar net vanaf hoe je zelf bent en je de rest aankleed zeg maar. Al vind ik crocs overigens een echte no go, wat een verschrikkelijke dingen zeg, wie dat verzonnen heeft haha.
!
Woestein schreef:Je ziet inderdaad wel eens moeders die het zo druk hebben met het gezin dat ze zichzelf vergeten...
1Boefje schreef:Woestein schreef:Je ziet inderdaad wel eens moeders die het zo druk hebben met het gezin dat ze zichzelf vergeten...
En dat is zo raar met andere onderzoeken, vrouwen willen juist tegenwoordig alles. Een carriere, goede vrouw zijn, goede moeder zijn, een goede vriendin etc. Misschien dat wij vrouwen ook gewoon niet alles kunnen wat we willen
).
). Ik vind je andere foto's in je profiel juist veel mooier, veel sprekenden. Iemand die er heel gewoontjes uit ziet, kan juist heel aantrekkelijk zijn. Kwanyin schreef:Maar denk jij nu echt dat je een betere vrouw bent voor je man omdat jij je wèl sexy kleed en lang haar hebt en aandacht krijgt van andere mannen?
Heb je trouwens zelf kinderen?
En ja dat is een gedoe elke keer die klitten in dat fijne blonde haar.
1Boefje schreef:Woestein schreef:Je ziet inderdaad wel eens moeders die het zo druk hebben met het gezin dat ze zichzelf vergeten...
En dat is zo raar met andere onderzoeken, vrouwen willen juist tegenwoordig alles. Een carriere, goede vrouw zijn, goede moeder zijn, een goede vriendin etc. Misschien dat wij vrouwen ook gewoon niet alles kunnen wat we willen