Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik moet het gewoon leren, wil het zo graag.. klinkt stom, terwijl ik zo bang ben, maar ik wil het wel... weet alleen niet of ik het durf 

Het is me niet gelukt...
Heb nu afgesproken dat ik Vrijdag nog een poging doe...
wie weet lukt het de volgende keer.
Alleen soms gaat het af en toe mis en dan is het de volgende weer doodeng. Maar liever even doorzetten dan weer moe worden. Daphne__ schreef:Rebel_Jits; Bedoel je de prikken of net als mij, het zelf spuiten? Opzich voel je er namelijk weinig van, die prikken. De vloeistof voelt niet fijn, maar het is wel te doen hoor.
Over zelf prikken kan ik weinig zeggen, vind dat zelf ook doodeng
Inmiddels ga ik niet meer half van m'n stokje als ik geprikt moet worden (ben het afgelopen jaar al zeker 20x geprikt), maar zodra ik een naald zie, ga ik nog wel hyperventileren
En jezelf blind prikken gaat 'm ook niet worden.Daphne__ schreef:Het is me niet gelukt...
De Assistent was vandaag heel aardig, en gaf me zeker de tijd.. heb ongeveer 5 minuten geprobeerd om die naald er in te krijgen, maar ik durfde niet door te zetten.
Die naald door m'n huid steken vond ik gewoon eng...
Ik heb het dus maar weer aan de Assistent gegeven en die heeft geprikt. Voelde er HELEMAAL niks vanHeb nu afgesproken dat ik Vrijdag nog een poging doe...
Baal ontzettend, maar kon het gewoon niet
Een poos ging het super, tot ik van 2 keer in de week naar 1 keer ging, vanaf dat moment gaat het weer lekker slecht, ook nu ik weer 2 keer per week een injectie krijg. Binnenkort dus ook maar even contact opnemen met m'n internist, prik nu voor jan.....