Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoli schreef:Je zoekt dus niet zozeer een hobby, maar een sport om te doen.
Denk dat fietsen idd al een goede keuze is, misschien tafeltennis? Dat kan best fanatiek zijn en er komt niet zoveel belasting op je pols als met tennis. (ik tennis zelf, en dat is best nog wel een aanslag op je pols)
Skeeleren? Is niet heel erg belastend voor je enkel toch?? Alleen nu in de winter lukt dat niet, dan kun je misschien tijdelijk schaatsen.
Badminton kan ook nog...
Edit: foutje knie moet enkel zijn...
Pilates is ook een onwijs goede sport

Maartje1990 schreef:Anoli schreef:Je zoekt dus niet zozeer een hobby, maar een sport om te doen.
Denk dat fietsen idd al een goede keuze is, misschien tafeltennis? Dat kan best fanatiek zijn en er komt niet zoveel belasting op je pols als met tennis. (ik tennis zelf, en dat is best nog wel een aanslag op je pols)
Skeeleren? Is niet heel erg belastend voor je enkel toch?? Alleen nu in de winter lukt dat niet, dan kun je misschien tijdelijk schaatsen.
Badminton kan ook nog...
Edit: foutje knie moet enkel zijn...
belasting op je pols bij tennis?... nou ik heb óók getennist en ik weet niet hoe je tennist, maar dat doe je met je hele arm... badminton daarentegen wat je als optie noemt is ontzettend me je pols, dat heb ik óók gedaan namelijk.
Dansen misschien? En misschien heb je een vriend of broer oid met wie je bijv. zou kunnen gaan stijldansen?