Horse321 schreef:Ik kan mij inleven in jouw mening suuzepuus, en ik geef je gelijk want ik snap die kwestie ook niet.
Maar me er echt aan gaan ergeren ben ik niet van plan, TS is(was?) slecht bezig voor haar eigen gezondheid, en niet voor de mijne of dat van anderen... dat moet ze dus helemaal zelf weten..
edit: Natuurlijk dragen we met de maatschappij allemaal bij aan de zorg.. en wanneer mensen zichzelf de afgrond inhelpen wat gezondheid betreft, kan het inderdaad gaan irriteren. Maar om TS hier nou bij te rekenen...? nee er zijn gevallen die veeeeellee malen erger zijn dan dit.. gelieve word daar eerst naar gekeken..
De ts is misschien NOG geen erg geval maar ze is pas 18. Hoeveel van die verstokte rokers (pfff reclame van het longfonds op tv nu...) van middelabre leeftijd zie je niet?? ene hand een inhalator en de andere een peuk.... ik kan geen medelijden hebben met deze mensen en baal ervan dat hun medicijnen vergoed worden terwijl er andere zeer zieke mensen zijn die hun medicijnen zelf moeten betalen. TS heeft het zelf in de hand. dat ze wil roken prima maar ga dan niet zeuren ov er een ander en al helmaal niet klagen bij de dokter.