Welke sport?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 18:25

Goede schoenen is zeker belangrijk :j ik heb nog wel schoenen liggen hier die ik iig kan gebruiken om te kijken of het wat is of niet. :)
Had deze ook bij de Kijkshop gehaald, was niks dus :x kreeg eerst zelfs nog een nieuwe en binnen een week precies 't zelfde. Dus ga toch maar weer voor m'n oude, die deed 't al jaren prima, dan maar wat duurder ;) zal iig even naar dat S2R kijken. :)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:26

Freestyl klimmen; is tegenwoordig binnen- of buitensport naar gelang het weer.
Kost je alleen een paar schoentjes en een magnesium-zakje aan speciale spullen.
Misschien dat een harde pet in NL verplicht is.

Fenrir

Re: Welke sport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-11 18:33

Bedankt Huertecilla, klimmen was al eerder genoemd, dat is niet wat ik zoek :n het gaat me er vooral om dat ik mijn conditie hoog hou en mijn buik mag ook wel een beetje getraind worden. De rest is eigenlijk wel in orde...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 19:02

Je buik train je wel met klimmen hoor :) En 't is een sport die zowel binnen als buiten te beoefenen is. Conditie: tsja ligt er aan hoe je het bekijkt :D Klimconditie is wel een andere dan hardloop- of fietsconditie.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 15:07

Vast wel, maar ik vind klimmen gewoon niet leuk :+

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 15:42

Je bent wel lastig hoor. :)) Heb je wel eens gedacht aan iets als judo of aikido? Of simpelweg dansen? :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 15:43

Ja, ik ben veel te lastig := en al die dingen hebben vaste tijden... dat gaat gewoon niet werken. Zeker niet met mijn opleiding.

Denk dat ik nu in de eerste instantie maar ga kijken of hardlopen toch niet wat is. Ik heb via pb ook wat dingetjes gekregen qua trainen die je thuis kunt doen.
Evt. wat informatie opzoeken bij de sportscholen hier in de buurt en anders toch maar weer gaan zwemmen af en toe, en miss fietsen in de zomer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:18

Fiffill schreef:
Vast wel, maar ik vind klimmen gewoon niet leuk :+

Whaha oké, zeg dat dan! :+ :D

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:22

gewoon dingen bij de sportschool? Bijv. steps, spinning, bbb, total workout, game2move, zumba etc.?
die dingen zijn in onze sportschool meer dan 10x per week, en je hebt geen vast uur. Wel op vaste tijden, maar je kan dus zelf kiezen welke tijd je neemt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 18:47

Maar ik had het al gezegd Nouks. :')

44Myrthe44 ik wil sowieso even gaan kijken wat je bij de sportschool allemaal kunt doen, en of er iets bijzit voor mij :j

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 20:47

Ik vind hardlopen een ideale sport als je houdt van buiten zijn en als je tevens onafhankelijk wilt zijn van tijden. Hardlopen kun je altiijd en overal. Alleen of met andere mensen samen. Als je maar zorgt voor goed schoeisel en een goed opbouwschema. En goed naar je lichaam luisteren. Zwemmen of fietsen ernaast, als het uitkomt en je blijft prima in conditie.