Mindim schreef:Ik vind dat er over een keizersnede nog wel eens gemakkelijk gedacht wordt. Het is een grote operatie, een open buik operatie. Ik deed er ook heel luchtig over en wilde nergens over zeuren, maar werd hierop gewezen door mijn arts , die vertelde dat een keizersnede niet niets is.
Je kunt de eerste dagen niets met je kind, omdat je gewoonweg amper wat kunt, staan is pijnlijk, lopen ook, tillen is taboe, liggen is pijnlijk. Ik heb heel wat weken moeten bijkomen en ik vond het het ergst dat ik dingen zoals voor het eerst mijn zoontje badderen, allemaal niet kon doen, niet eruit om hem op te tillen als hij huilde, helemaal niets.
Ze doen zo een operatie niet voor niks niet zomaar.
Ik had een pracht zwangerschap, maar wat dat betreft een pokke bevalling, op natuurlijke manier geprobeerd, toen met de pomp en toen een keizersnede. Ik kijk er met veel nare gevoelens terug naar mijn bevalling, heel vervelend, gelukkig heb ik er iets prachtigs aan over gehouden.
Inderdaad, dat lijkt mij ook echt heel naar.
Ik was ook wel voor een keizersnede in het begin maar was snel van het idee af na de verhalen van de gyn.
En mijn bevalling ging eigenlijk heel fijn....zou het zo over willen doen...stom he..maar het moment is zooooo mooi!
Laatst bijgewerkt door MiniMouse op 08-11-11 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt