passieAppel schreef:Volgens mij is dit te mooi om waar te zijn
Net zoals pilletjes waar je dun van wordt.. (sorry, ik geloof het gewoon niet)
Waarom zou dit te mooi om waar te zijn? Hier plaatsen toch mensen die deze lenzen hebben berichten over hoe het hen bevalt.
Dan heb je toch je bewijs dat het wel degelijk kan?
Pilletjes waar je dun van wordt kun je hiermee niet vergelijken, dik zijn komt door je leefpatroon/medicijnen. Dun worden doe je niet met pillen maar door je eet/leefpatroon aan te passen en te gaan sporten. Je slechte ogen krijg je niet door je leefgewoonte, en ogen kun je ook niet beter maken door je leefpatroon aan te passen. Dus die vergelijking gaat hier niet op

12sterre34 schreef:Een vriendin van mij heeft harde nachtlenzen. Van de week nog over gehad. Ze vind ze fijn maar er zitten ook nadelen aan. Ze mag er geen bril naast dragen omdat de ogen wisselen van sterkte nadat ze de lenzen in heeft gehad. Dit komt doordat de ogen door de dag heen wisselen van sterkte omdat ze langzaam terugveren naar hun oorspronkelijke vorm en sterkte. Als je dus tot laat uit bent geweest en weer op tijd op moet (dus die lenzen 4 uur inhebben die nacht) vormen je ogen zich te weinig waardoor om bijvoorbeeld 15.00 ze alweer slechter gaat zien en ze dus ook geen bril heeft om te compenseren. Ook vallen ze bij haar er wel eens uit tijdens het slapen.
Als ze er bij haar uitvallen dan zijn ze niet goed aangemeten
Ik heb ze nu 8 maanden en ze zijn er nog nooit uitgevallen!Ik zal heel eerlijk toegeven 2x vond ik ze 's ochtends terug aan de zijkant van mn oogbol in plaats van in het midden, maar dit was in de eerste maand van het dragen. Nu heb ik nooit meer dat ze verschuiven

Misschien moet ze eens terug gaan naar de opticien voor een controle, want dat ze er zomaar uit vallen lijkt me niet goed.

)
)