Kun je mij misschien wat meer over de operatie vertellen?
Mag ook via pb Ben wel heel benieuwd hoe dat allemaal in z'n werk gaat enzo.. Heb daar totaal geen ervaring mee namelijk (gelukkig
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stunning schreef:Hmm dat is wel balen zeg..
Kun je mij misschien wat meer over de operatie vertellen?Mag ook via pb
Ben wel heel benieuwd hoe dat allemaal in z'n werk gaat enzo.. Heb daar totaal geen ervaring mee namelijk (gelukkig)
happyhorse schreef:Das best een flinke operatie.
En ben je daarna nog wel even zoet mee voordat het helemaal hersteld was.
Je schreef in je vorige bericht dat je schouder weer losser werd.
Hebben ze dit toen ook vermeld dat hij naar paar jaar weer losser zou worden?
Heeft waarschijnlijk met mn hypermobiliteit te maken. Je hoort wel vaker, dat ondanks een operatie, het daarna vaak toch weer 'mis' gaat

) en mijn capsels zijn "verschrompeld"

.
). Heeft ze ff gekeken bij mijn andere schouder, moest de arm helemaal slap houden en ging zij bewegen, na een paar keer begon die schouder ook al enorm te krakken en blijkt dat ik mijn schouder en mijn elleboog verder door kan buigen dan een normaal iemand zou kunnen
..
)en dan weer tegen je lijf aan. Ik had op een gegeven moment ook lekkere irritatie op mijn huid. En na 2 weken aan de fysio en dan mocht hij er alleen uit met oefeningen. Ik denk dat ik in totaal wel iets van 3 maandjes bezig ben geweest om weer normaal alles te kunnen doen. Maar nu heb ik er helemaal geen last meer van, alleen naar achteren draaien lukt maar tot een bepaalde hoogte maar daar heb ik geen last van. Succes ermee! 
. Merk soms wel dat ie nog 'wiebelt'.. En kan nog niet heel lang mijn arm omhoog houden, want dan merk ik dat ie onstabiel word en heb het gevoel dat ie zo achterover kan klappen en er weer uit gaat als ik mijn arm niet weer naar beneden doe..
.