GamblersCup schreef:Tja, en als maar 5 van die 10 tallen mensen hun handen niet hebben gewassen na toiletbezoek
Ik denk dat er meer dan 5 van de 10 hun handen niet wassen... 8 van de 10 komt denk ik dichter in de buurt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lesilla schreef:GamblersCup schreef:Tja, en als maar 5 van die 10 tallen mensen hun handen niet hebben gewassen na toiletbezoek, of aan hun neus hebben gezeten... jak, nee, daarvoor heb ik teveel gezien nu![]()
Zelfs jassen gaan hier eerst de was in.
Maar dan mag je niks meer aanraken, kan je beter een gigantische condoom over je trekken en handschoenen dragen als je eten gaat kopen.
Vooral niet meer naar het zwembad gaanook al heb je het badpak eerst gewassen
Je kan je overal wel druk om maken, een beetje viezigheid kan echt geen kwaad. 
soms is het gewoon beter dat je niet nadenkt haha.
Bloodymary schreef:Mensen doen toch altijd zo spastisch soms met hygiene. Offtopic, maar zo heb ik een hekel aan vrouwen die bij het plassen boven de bril gaan hangen. Zodat ze zelf de hele bril onder pissen, bedankt....Als je gewoon gaat zitten komt zo'n bril tegen de achterkant van je been. Boeien.
ik ga niet in het nat zitten....bleh..Bloodymary schreef:Mensen doen toch altijd zo spastisch soms met hygiene. Offtopic, maar zo heb ik een hekel aan vrouwen die bij het plassen boven de bril gaan hangen. Zodat ze zelf de hele bril onder pissen, bedankt....
Als je gewoon gaat zitten komt zo'n bril tegen de achterkant van je been. Boeien.
? want daar ga ik echt niet opzitten Boompje1985 schreef:Bloodymary schreef:Mensen doen toch altijd zo spastisch soms met hygiene. Offtopic, maar zo heb ik een hekel aan vrouwen die bij het plassen boven de bril gaan hangen. Zodat ze zelf de hele bril onder pissen, bedankt....
Als je gewoon gaat zitten komt zo'n bril tegen de achterkant van je been. Boeien.
is de trein een uitzondering op de regel? want daar ga ik echt niet opzitten
verootjoo schreef:Boompje1985 schreef:dan moet je geld ook niet aanraken je wil niet weten hoeveel mensen daar aan hebben gezeten zonder hun handen te wassen
daarom pin ik altijdIk vind geld eigenlijk wel echt smerig