Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Snoevie schreef:dat kan ook nog aan het type pil liggen trouwensof aan je verzekering
hestejente schreef:Snoevie schreef:dat kan ook nog aan het type pil liggen trouwensof aan je verzekering
Ja dat denk ik ook. Ik heb een aanvullend pakket waarin anticonceptie wordt vergoed. Ik hoef ook nooit te betalen voor de pil. En daarnaast is de pil die ik heb dacht ik eigenlijk vooral een geneesmiddel. De apotheker mompelde eind vorig jaar althans iets over dat ik wat anders meekreeg maar dat behalve de naam hetzelfde is en dat 't vergoed wordt. 't Zal allemaal wel
. 
Sky_As schreef:hihihih, ik hoor hier een hoop geklaag (kan er wel wat inkomen hoor)...
maar wel iedere 6 tot 8 weken tussen de 25 euro en de 90 euro neertellen voor een paard wat naar de hoefsmid moet.
maar tussen de 10 en 40 euro per half jaar voor jezelf omdat je sex wilt is teveel?
(want als het niet voor de sex is, is het medisch, dus wordt vergoed)
Daar staat dan wel weer tegenover, dat je een eigen bijdrage hebt, dus als je verder niks hebt, moet je er nog gewoon voor betalen!
maar goed, even op de vraag, volgens mij betaalde ik de vorige 13 euro ofzo per doosje dacht ik, maar meestal haal ik 3 of 4 doosjes tegelijk.....