Aparte trekjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:16

mika11 schreef:
Ik kan mijn duim tegen mijn pols aanleggen (van beide handen) :')

Geinig, ik ook!

Verder kan ik het topje van mijn vinger buigen terwijl de rest van de vinger recht staat, en de pezen van mijn wijs en ringvinger bij beide handen over mijn knokkels laten glijden (zijn te lang, dus ze schieten er af als ik een vuist maak). Kan mijn oren bewegen en mijn tong dubbel vouwen.

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:17

he das raar je pezen laten schieten kan het me niet helemaal voorstellen

Benfan

Re: Aparte trekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:20

Hij valt van de knokkels af, en toevallig bij beide handen altijd richting mijn pink :P. Is ook niet helemaal oke hoor, als je op verjaardagen met dit soort gesprekken komt laat ik het altijd wel zien. Nog niet iemand mee gemaakt die het ook kan, maar die zijn er vast wel. Verder kan ik heelrijk bizar dromen, had al meerdere keren de tip gekregen ze op te schrijven en een boek van te maken. Maar das weer een ander verhaal ;)

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:23

heee, dat met mijn vinger kan ik ook..
even een foto maken, hoe kan je die er alweer opzetten?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:24

Ik kan; de wenkbrauw wave ;) (ik kan ze afzonderlijk bewegen dus)

Mijn oren kan ik bewegen

Scheel kijken met één oog met beide ogen,

Tong wave, tong rol links en rechtsom, een kruisje maken in mij tong tong dubbelvouwen...

Mijn neusvleugels laten wiebelen,

Schouders uit de kom, heupen uit de kom...

Mijn pols aanraken met mijn duim (links en rechts)

Eeeh... Wat nog meer? :+ :o

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:26

Neusvleugels kan iedereen, maar jeetje, die andere dingen. Schouders uit de kom? Dat doet toch vreselijk veel pijn, en hoe weet je nou zo zeker dat je ze weer goed terug krijgt? :P

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:27

ik kan dat ook met mn wenkbrauwen. Verder kan ik mijn benen helemaal opkrullen nouja weet niet hoe ik het uit moet leggen maar bijna niemand kan het. ( laat ik vaak zien omdat ik er zo trots op ben :') )

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:30

ElineB schreef:
Neusvleugels kan iedereen, maar jeetje, die andere dingen. Schouders uit de kom? Dat doet toch vreselijk veel pijn, en hoe weet je nou zo zeker dat je ze weer goed terug krijgt? :P

nou ik kan geen neusvleugels, ik kan helemaal niks met mijn gezicht haha..
iemand uit mijn klas kan ook uit de kom,, dat is niet helemaal uit de kom maar als je dat voelt dat is echt heel raar

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:31

bambietje schreef:
heee, dat met mijn vinger kan ik ook..
even een foto maken, hoe kan je die er alweer opzetten?

klik op img link plakken tussen die twee img's dus via mijn album.nl daar moet die eerst staan dan link plakken
Laatst bijgewerkt door franka75 op 29-10-11 23:35, in het totaal 2 keer bewerkt

franka75Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:32

ElineB schreef:

echt niet mn moeder kan het niet , is jaloers.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:35

ElineB schreef:

Tot nu toe heb ik ze altijd helemaal terug gekregen ;) mijn broer moet er helaas voor geopereerd worden; bij hem 'vielen' zijn schouders te pas en te onpas uit de kom en gingen ze er niet meer in...

En ik weet niet of dit een rare is; als je op één been gaat staan de je hiel tegen je billen aanlegt kan ik mijn been 'verder' door draaien zegmaar. Ik kan mijn hiel tot ver voorbij mijn heupen doordraaien :+ als je begrijpt wat ik bedoel ;)

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:39

Benfan schreef:
en de pezen van mijn wijs en ringvinger bij beide handen over mijn knokkels laten glijden (zijn te lang, dus ze schieten er af als ik een vuist maak).

He, dat heb ik ook! Ik dacht dat dat eigenlijk wel vrij normaal was, maar blijkbaar niet dus? Bij mij is het trouwens wel alleen bij m'n middelvinger van m'n rechterhand nu ik erover nadenk :')

Ik kan daarnaast m'n oren bewegen en stukken van m'n bovenlip ook apart van elkaar (eigenlijk alleen links :P). Voor zover ik weet kan ik verder niks anders aparts.

Edit: Grappig topic trouwens, ik denk eigenlijk nooit bewust over dat soort dingen na, ik doe het gewoon :P

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:43

Oh sorry, ik dacht dat iedereen dat kon. :')

Jeetje AmyII, dan moet je dat maar niet te vaak doen aangezien je broer er mindere ervaringen mee heeft... :o

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 00:08

ik kan ook al die gekke dingen..
je hoofdhuid bewegen, oren bewegen, neusvleugels heen en weer en elke kant één voor één op en neer, golfjes met mijn tong, dubbelvouwen, verticaal en helemaal omdraaien, en ook inderdaad een kruisje van me tong maken _O- ... ook oogleden laten trillen, met 1 of beide ogen scheel kijken... allebij me wenkbrouwen.. ik denk dat ik echt elke spier in mijn gezicht onder controle heb :)) daarnaast ook mijn duim op me pols, mijn duim boven op mijn hand.. en als je staat je tenen in je zij... dus hakken naar je billen en dan je been draaien en tenen in je zij.. wat ook een leuke is, is de soort van boedha zit.. dat is kleermakers zit maar dan allebij je voeten op je bovenbenen ( normaal is 1 voet op je boven been en 1 voet onder)...
verder weet ik niet wat voor geks ik allemaal nog meer kan... in ieder geval aardige controle over alle spieren... :+

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 00:11

wonderworst_ schreef:
ik kan ook al die gekke dingen..
je hoofdhuid bewegen, oren bewegen, neusvleugels heen en weer en elke kant één voor één op en neer, golfjes met mijn tong, dubbelvouwen, verticaal en helemaal omdraaien, en ook inderdaad een kruisje van me tong maken _O- ... ook oogleden laten trillen, met 1 of beide ogen scheel kijken... allebij me wenkbrouwen.. ik denk dat ik echt elke spier in mijn gezicht onder controle heb :)) daarnaast ook mijn duim op me pols, mijn duim boven op mijn hand.. en als je staat je tenen in je zij... dus hakken naar je billen en dan je been draaien en tenen in je zij.. wat ook een leuke is, is de soort van boedha zit.. dat is kleermakers zit maar dan allebij je voeten op je bovenbenen ( normaal is 1 voet op je boven been en 1 voet onder)...
verder weet ik niet wat voor geks ik allemaal nog meer kan... in ieder geval aardige controle over alle spieren... :+

die bedoel ik ook denk ik, de boedha zit. (ff nagedaan, ja die bedoel ik :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 00:32

ik kan mn duimen tegen mn polsen doen.
Mn armen achter me rug vast pakken en dan naar voren brengen zonder los te laten.
neus vliegeltjes bewegen.
tong bloemetje maken, rolletje, links en rets draaien
wenbrouw kan ik allen de linker los van de rechter om hoog en naar beneden bewegen.
oogleden laten trillen
scheel kijken met een oog (beide kanten)

kan ook mn voeten boven in kleer makers zit
tenen in je zei lukt ook.

Ben hyper mobiel. :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:15

Ik kan 1 kant van mijn lip zo optrekken, net als een grommende hond. Is dat apart? :')

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:17

Ik kan mijn dubbelvouwen (naar achteren en dan met het puntje tegen de achterkant van je tong aan) en dan mijn mond open doen. Haha... Misschien niet helemaal duidelijk, maar goed.

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:23

Ik kan mijn kin op en neer bewegen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:27

Leuk om te lezen wat anderen apart vinden en kunnen :j

Ik kan de volgende aparte dingen:
Mijn linkerwenkbrauw onafhankelijk van alles bewegen
Mijn neusvleugels bewegen
Met mijn boven lip het puntje van mn neus aanraken
Mijn rechterkant van mn bovenlip omhoog doen
Mijn tong dubbel leggen zowel naar boven als naar beneden
Een kuiltje in mn tong maken
Wat een buikdanser doet met de buik kan ik met mn tong zo'n golf beweging :=
en het vreemdste als ik mn linker wijs vinger recht omhoog doe kan ik enkel deze vanaf het eerste kootje bewegen (dus dan krijg je een L vorm anders om)
Laatst bijgewerkt door Seven op 30-10-11 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:29

Kin op en neer kan ik ook. En inderdaad je tenen in je zij kan ik ook... En verder ;)
Handen op de rug vastpakken en naar voren kan ik ook... Boeddha zit kan ik ook (en dan lopen! Dat is hilarisch!)

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:32

Ik kan mijn linkerwenkbrauw bewegen, maar neus 'open en dicht' doen, en mijn hand gewoon recht (handpalm onder) en dan de binnenkant van mijn elleboog horizontaal houden, zonder de hand te draaien! _O-

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:36

ik kan alleen dit:
(en echt niks anders) :P

Afbeelding
Afbeelding

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:37

Die foto's doen het bij mij niet! :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:46

Neusvleugels bewegen.
Oren bewegen.
Tong in een ~ (maar dan met 3 kronkeltjes) doen van de voorkant gezien
Ogen trillen
Scheel kijken met 1 oog.
Blaffen als een hond (die reageren ook, serieus :').. laatst deed ik dat in het winkelcentrum, kwam opeens de hond van de dierenwinkel keihard blaffend naar buiten gerend.. hoorde de eigenaar nog roepen 'Nee, nee, kom terug!!!' hahaha. Ook mensen zoeken altijd waar er dan een hond is.. )