mika11 schreef:Ik kan mijn duim tegen mijn pols aanleggen (van beide handen)
Geinig, ik ook!
Verder kan ik het topje van mijn vinger buigen terwijl de rest van de vinger recht staat, en de pezen van mijn wijs en ringvinger bij beide handen over mijn knokkels laten glijden (zijn te lang, dus ze schieten er af als ik een vuist maak). Kan mijn oren bewegen en mijn tong dubbel vouwen.

. Is ook niet helemaal oke hoor, als je op verjaardagen met dit soort gesprekken komt laat ik het altijd wel zien. Nog niet iemand mee gemaakt die het ook kan, maar die zijn er vast wel. Verder kan ik heelrijk bizar dromen, had al meerdere keren de tip gekregen ze op te schrijven en een boek van te maken. Maar das weer een ander verhaal

... ook oogleden laten trillen, met 1 of beide ogen scheel kijken... allebij me wenkbrouwen.. ik denk dat ik echt elke spier in mijn gezicht onder controle heb
daarnaast ook mijn duim op me pols, mijn duim boven op mijn hand.. en als je staat je tenen in je zij... dus hakken naar je billen en dan je been draaien en tenen in je zij.. wat ook een leuke is, is de soort van boedha zit.. dat is kleermakers zit maar dan allebij je voeten op je bovenbenen ( normaal is 1 voet op je boven been en 1 voet onder)...