Suus_ schreef:In een zwembad gaat je tampon niet vol lopen haha![]()
![]()
Je kunt ook prima zwemmen zonder tampon zonder bloed te verliezen
Dat bloeden doe je dan pas als je uit het water komt.
Want wat gebeurd als je gaat zwemmen, je gaat automatisch dicht daar beneden, en je tampon zit ver naar achter. Let maar eens goed op als je niet ongesteld bent, dan komt er ook geen liter water uit lopen hoor, als je het water uit komt!
Ik vond het in het begin ook een beetje eng om ze te gebruiken, maar sinds ik de move doorhad ben ik nooit meer wat anders gaan gebruiken! Nu is het idd wat gladder van binnen dus je kunt er beter nu mee 'oefenen'
Hoe kom je er nou bij dat het dichtgaat?

Als je ongesteld bent staat je baarmoedermond een heel klein beetje open, maar over het algemeen loopt er inderdaad geen water je baarmoeder in. Je vagina vult zich echter áltijd met water, en ik weet niet hoe het met jou zit, maar da's gewoon ook een smerige bedoening als je ongesteld bent. Het is dus wel zo hygiënisch (voor jezelf en voor andere badgasten) om gewoon een tampon in te doen als je zwemmen gaat.
Ik was altijd dusdanig hevig ongesteld dat er ongetwijfeld een rode wolk om me heen was ontstaan als ik zonder tampon het zwembad in was gestapt (niet dat ik het had gered van de badhokjes naar het zwembad
).
Maar het is idd wel zo hygiënisch om een tampon in te doen.
, zo smerig! Vind het ook een stuk onhygiënischer, en het wordt zo'n smeerboel daar beneden.
En heel hard rennen haha!