Het enige wat ik zou laten doen, zijn mijn borsten laten liften/vullen als ze ooit heel erg gaan hangen en ik twee lege theezakjes zou overhouden. Ik hou van tieten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:Maar "gewoon tevreden zijn met wat je hebt" is gemakkelijker gezegd dan gedaan. En ik denk dat iemand die helemaal tevreden is met zichzelf (waar ik bijv. jaloers op kan zijn hoor, lijkt me heerlijk) dat zich moeilijk kan voorstellen: nl dat een ontevredenheid zo hevig kan worden dat het je geluk in de weg staat.
En dan snap ik best dat iemand dan wat laat veranderen. Of het het lichaam is dmv cosmetische ingreep of de geest dmv psycholoog.
Denk inderdaad dat er mensen zijn die zo ontevreden zijn dat het hun geluk in de weg staat en door een plastische ingreep veel gelukkiger kunnen worden
HorseTopShop schreef:Ik zou 1 ding heel graag willen, maar die staat er niet bij.
Ik zou graag wat groter willen zijn. Nu weet ik dat ze je benen langer kunnen maken (geloof max. 2 cm) d.m.v. het breken van je botten en weer aan laten groeien op een bepaalde manier. Maar dat is ook maar 2 cm.
Maar daar zou ik voor kiezen.