Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Als je het geld had, zou je dan wat aan je laten doen?

Ja: Borsten vergroten
104 (20%)
Ja: Borsten verkleinen
18 (3%)
Ja: Liposuctie
85 (16%)
Ja: Buikwandcorrectie/huidcorrectie (bijv. na hevig afvallen)
52 (10%)
Ja: Verjonging in het gezicht (botox, facelift)
26 (5%)
Ja: In het gezicht (nosejob, lippen opspuiten etc)
55 (10%)
Nee
169 (33%)

Totaal aantal stemmen: 509

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:30

Nee, ik ben na 22 jaar eíndelijk tevreden zoals ik ben, ik ben niet perfect maar ik ben blij met mijn lichaam. :)

Het enige wat ik zou laten doen, zijn mijn borsten laten liften/vullen als ze ooit heel erg gaan hangen en ik twee lege theezakjes zou overhouden. Ik hou van tieten. :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:31

Focussed schreef:
Maar "gewoon tevreden zijn met wat je hebt" is gemakkelijker gezegd dan gedaan. En ik denk dat iemand die helemaal tevreden is met zichzelf (waar ik bijv. jaloers op kan zijn hoor, lijkt me heerlijk :D ) dat zich moeilijk kan voorstellen: nl dat een ontevredenheid zo hevig kan worden dat het je geluk in de weg staat.

En dan snap ik best dat iemand dan wat laat veranderen. Of het het lichaam is dmv cosmetische ingreep of de geest dmv psycholoog.

Sluit ik me volledig bij aan :j Denk inderdaad dat er mensen zijn die zo ontevreden zijn dat het hun geluk in de weg staat en door een plastische ingreep veel gelukkiger kunnen worden :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 21:31

HorseTopShop schreef:
Ik zou 1 ding heel graag willen, maar die staat er niet bij.
Ik zou graag wat groter willen zijn. Nu weet ik dat ze je benen langer kunnen maken (geloof max. 2 cm) d.m.v. het breken van je botten en weer aan laten groeien op een bepaalde manier. Maar dat is ook maar 2 cm.

Maar daar zou ik voor kiezen.

Volgens mij kan het max. 10 cm. Maar het is idd een zeer pijnlijke en langslepende procedure waarbij je lang invalide bent... Lijkt me echt verschrikkelijk!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:33

Nee, absoluut niet. En dat is niet omdat ik vind dat ik er perfect uitzie. Ik vind bv dat mijn neus niet het mooiste aan me is. Maar als ik mijn neus zou laten corrigeren, dan is het gewoon niet meer 'mijn neus'. Niet de neus waarmee ik geboren ben. Het zou aanvoelen als "deze neus is mooier maar het is maar een remake".

Ik heb een spleetje tussen mijn tanden en toen ik nog in de groei was viel die veel harder op. Toen werd er mij ook op gewezen dat ze de techniek hadden om dat spleetje te verwijderen..ik heb er over nagedacht, was tenslotte vaak genoeg erdoor gepest geweest, maar ik heb het niet gedaan. Wederom was het 'mijn spleetje'. En nu ik volgroeid ben is het nog maar klein en helemaal niet storend, integendeel ik ben er trots op.

Maar in andere gevallen kan ik wel voorstellen dat sommige mensen iets laten veranderen.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:34

Ik heb nee ingevuld. Niet omdat ik vind dat ik perfect ben, er zijn zoveel dingen die ik zou willen veranderen, maar vind het niet waard, als je bekijkt hoevaak het misgaat en daarbij vind ik het om in me te laten snijden.

Ik zou het alleen doen als ze ooit iets zouden vinden waardoor je kleiner zou worden (met mijn 1.90)
Laatst bijgewerkt door Iinge_ op 25-10-11 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:34

Zag toevallig gisteraaf oid op discovery (?) Taboo, was ook iemand die een beenverlenging deed, daar hadden ze het over max 5 cm.
Vind het idd een heavy ingreep, vind het moeilijk voor te stellen dat iemand dat er voor over heeft om die paar cm langer te zijn. Aan de andere kant; als je bereid bent zó ver te gaan moet je t wel heel graag willen..

InekeH87

Re: Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:35

ja die aflevering van taboo heb ik ook gezien, was best indrukwekkend.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:35

Haha, ik heb reclame onder in beeld van Hunkemoller:
Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:36

Borsten verkleinen heb ik al laten doen, maar dat werd verzekerd ivm lichamelijke klachten.

Ik zou mn neus laten doen. Heb er altijd al een hekel aan gehad en ik weet zeker dat als ie mooier is dat ik me ook beter voel. Is ook wel echt het eerste wat ik ga doen als ik genoeg geld heb..

Verder, neh, ben wel tevreden, tuurlijk mag lijf wel wat strakker bijv lovehandles erop maar ik vind het ook niet erg hoor, dus nee, alleen neus, de rest kan ik prima mee leven :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:39

Ik ben hartstikke tevreden met hoe ik nu ben, zou graag wat slanker willen zijn, maar dat wil ik op eigen houtje doen. Nee, ik zal niks laten doen, in een gezond lichaam snijdt je niet.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:39

Mmm.. niet echt speciaal iets, ben wel redelijk tevreden.
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik iets aan mijn borsten doen, maar eigenlijk
vind ik mijn borsten ook wel prima zo :+

Tanden bleken lijkt mij nog wel interesant :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:40

Ik heb gekozen voor buikwandcorrectie etc. dit omdat ik heel veel afgevallen ben en daardoor her en der wat hangend vel heb wat me in de weg zit.. Denk aan armen en benen.
Ik ben nog niet klaar met afvallen, moet nog minstens 20 kilo. Maar daarna wil ik wel gaan informeren naar de mogelijkheden omdat ik me er echt onzeker door voel.
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 25-10-11 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:40

Ja hoor, kom maar op. Ik ben op zich best tevreden met mezelf, maar als ik het geld toch kan missen... Waarom dan niet de schoonheidsfoutjes verbeteren? :D

Ik zou graag iets aan de donkere kringen onder mijn ogen willen doen, en een nosejob mag ook wel. En m'n ogen laten laseren!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:41

LZP -> MW

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:41

Kan je liposuctie na veel afvallen (medisch toch?) ook vergoed krijgen (of gedeeltelijk)?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:42

Bedoelen jullie niet een huid/buikwandcorrectie ipv liposuctie? :=

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:42

Je kan het vergoed krijgen als je kan bewijzen dat je er psygisch erg onder lijdt, maar meestal is het voor eigen rekening.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:43

Tellie schreef:
Bedoelen jullie niet een huid/buikwandcorrectie ipv liposuctie? :=

Ja, dat bedoel ik :+ Ik zal ff editten..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:44

Mijn optie staat er niet bij, maar zou graag mijn borsten laten liften.. Meer niet, ben vrij tevreden met mezelf :P

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:45

Ik zou meteen mn ogen laten laseren!

Sieltjuh

Ja, dat bedoel ik ook idd :+

Siet, aha :) Maar dat is w.s. niet heel makkelijk.

Jes

Als ik het geld zou hebben en een dergelijke operatie zou bestaan:
Dan zou ik mijn voeten laten doen. Ik heb hele brede voeten, kom vaak niet in de leukste schoenen.
Daarbij ben ik gek op skieen, doe het dus ook regelmatig en als we op vakantie zijn dus ook de hele dag, echter zijn echt passende schoenen niet te vinden, waardoor ik dus na 15 minuten met ski schoenen aan al vreselijk veel pijn krijg....
Dat zou ik heel graag veranderen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:47

eerst afvallen , dan buikwandcorrectie zijn. en als mijn borsten dan nog zo groot zijn ze kleiner laten maken :P

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:47

Ik heb gekozen voor borstvergroting. Ook al ben ik nog jong, dit is iets waar ik al erg lang mee zit. Ik ben 18 en heb een kleine A, je ziet het dus nauwelijks. Heb altijd iets aan wat goed voorgevormd is waardoor het dus niet opvalt.
Het is iets wat redelijk mijn leven bepaald omdat het me erg onzeker maakt. Ik vind mijn eigen lichaam niet mooi omdat ik me door mijn kleine cupmaat totaal niet vrouwelijk voel. Met zwemmen bijvoorbeeld, schaam ik me en voel ik me 'lelijk'. Dus als ik het geld had, zou ik een borstvergroting nemen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:48

neuh.....ik heb echt een hekel aan dokters.
als ik zo veel geld had ging ik lekker heel erg lang op vakantie :j