Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb er voor mijn gevoel ook in de 6e bijvoorbeeld niet echt last meer van gehad.. MissJeanny schreef:Dat laatste herken ik ook inderdaad! En erg vergeetachtig heb ik ook af en toe. Dan kan ik op een simpel woord niet meer komen en moet nu echt steeds in mijn agenda kijken anders vergeet ik data of tijdstippen wanneer ik iets heb. Daarvoor had ik dat niet.

terwijl zo ben ik helemaal niet! Focussed schreef:MissJeanny schreef:Dat laatste herken ik ook inderdaad! En erg vergeetachtig heb ik ook af en toe. Dan kan ik op een simpel woord niet meer komen en moet nu echt steeds in mijn agenda kijken anders vergeet ik data of tijdstippen wanneer ik iets heb. Daarvoor had ik dat niet.
Die luchtbellen en vergeetachtigheid heb ik ik ook heeeeel erg !! Ik had t eigenlijk nooit gelinkt met Pfeiffer. Maar nu jullie ook zeggen dat jullie er ook last van hebben , dan denk ik dat t bij mij ook daar van komt!

). Schijn ik dus ik mijn vroegere jaren pfeiffer gehad te hebben, maar daar niks van gemerkt (dus gewoon doorgegaan), en daar krijg ik nu pas de klachten van.. Dus aan de ene kant heb ik wel pfeiffer en aan de andere kant niet. Ik merk wel dat mijn conditie sindsdien héél veel achteruit is gegaan (was al niet top) en ik heb vaak hele erge pieken. Maar ik moet doorgaan van mezelf, zit in m'n examenjaar en wil 'm persee halen! Maar ik merk vaak 's ochtends rond een uur of 10 een inkakker, ene keer ram ik mezelf door en de andere keer geef ik me over aan m'n moeheid, maar als ik jullie verhalen zo lees lijkt 't me toch verstandiger toe te geven
Ik stap nu ook het paard niet meer op als ik merk dat ik ook maar een heel klein beetje moe ben... Geen zin om weer (bijna) een gebroken rug te hebben. charlot_s schreef:Toegeven is inderdaad heel lastig.
Ik heb vorige week weer veel te veel gedaan, dacht dat het wel kon omdat ik me thuis best goed voelde..
Dat heb ik geweten afgelopen weekend, nog nooit zo'n hoofdpijn gehad!
Nu de hele week weer uitgeteld op bed/ bank gelegen![]()
Moraal van het verhaal; doe rustig aan!
) word ik allemaal moe van. Maar als ik dan op bed ga liggen ben ik vaak nog zo wakker in mijn hoofd dat ik niet in slaap val. Tv gaat op den duur echt vervelen.. Dus, iemand een idee?